petak, 2. travnja 2010.

Reci mi...

Reci mi zasto ruza ima samo jutrom rosu
dali to place za sinosnjim snom,
reci mi zasto lane ima tuzne oci
dali je to sto mora bjezati cijelog svog zivota?

Reci mi zasto poneki jorgovan nikada ne procvjeta
dali je to sto sunca ljubavi nema,
reci mi zasto palimo svijece i stavljamo u prozore
dali to nekoga potajno ocekujemo
a cutimo...
nesmijemo niti to ime da izgovorimo?

Reci mi zasto Bog voli sve bijele Andjele
samo crnog ne priznaje za svog,
dali to sto crni voli jednu zenu
a svi ostali ljubav dijele svakome?

Reci mi zasto je moja koliba pusta
dok sjedim usamljen pored njenog kamina,
dali je to sto nemam vise nikoga
a samo sam Tebe zelio kao nekoga svoga?

Reci mi gdje sam to doveo ljubavi
do najvece ljubavi nad ljubavima
ili do najveceg bola nad bolima,
a da nisi niti osjetila
koliko se moja krv
pod tvoju kozu uvukla
i tece kao nabujala rijeka
do tvoga srca?

1 komentar:

Pretraga