petak, 23. studenoga 2012.

Ti imas koga voljeti...




Granice su postavljene
za one koji zele ostati jednostavni,
nikada ne dotaci nebo,
nasa ljubav nije takva...

Nase usne zeljele su preci preko drugih usana,
kao sapat preko noci,
kao uzdah sjedinjena mene i tebe,
kao drhtaj prvog dodira,
zeljele su dobiti novi zivot
i diviti se novom danu u kojem postoje usne ljubavi...

Sapnula si mi tiho svoj san
a ja ga ovjekovjecio stvarnoscu,
i cekao sam dugo tvoje ruke na meni
da objasnimo jedno drugom drhtavu nagost,
u kojoj tisinom objasnjavamo zivot
ma sta se sutra zbilo 
taj zivot nije nista bez nas dvoje...

 Rastrgnuta dusa izmedju raja i pakla
smislja svakim danom razloge da te volim,
mada se bunim,
tijelo i kozu bih prodao,
srce poklonio,
ali ne ide...ja bih te ljubio...

Ti zelis rodjenje novo,
a ja zivot vjecan,
i svaku srecu treba zivjeti
dok te nema ja te pronalazim u svakom svjetlu,
zasto nam ovo treba
da jedno drugom ne dodirujemo usne,
da jedno drugom ne ljubimo oci,
sutra cemo znati
kada se ponovo budemo skrivali od svih,
a sretni kao da smo jedini na svijetu koji se beskrajno 
vole,
sutra cemo znati kada budemo triumfovali,
jer stvarnost dodje kao dobra stvar
a san je nesto moje i tvoje...

Sutra me pozovi da san nastavimo,
jer danas sam jos uvijek ljut zbog svih dana kada te 
nije bilo,
zbog svih ledenih bijesova koje sam morao proci sam,
zbog odusevljenja i razocarenja koje nisam imao 
kome reci,
sutra me pozovi moja Vilo,
Ti imas koga voljeti...

Broj komentara: 19:

  1. Divno kao uvijek:) Nastavi pjevati:)

    OdgovoriIzbriši
  2. http://youtu.be/e_zAhVPzqPo

    OdgovoriIzbriši
  3. http://youtu.be/e_zAhVPzqPo

    OdgovoriIzbriši
  4. Vila ...ima je pa je nema...nadam se da shvata kad ovo pročita ,koliko je nevoliš a još više se nadam da ona ima koga voljeti...ne tebe ,naravno, jer to što ti nudiš to je sirova strast,nije ljubav,ali pjesma kao pjesma je izvrsna...bravo

    OdgovoriIzbriši
  5. http://youtu.be/kD_qBGqnXk0

    OdgovoriIzbriši
  6. Anđeo zna, ja sam uvijek tu, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam uvijek, uvijek tu, za svog Anđela. Zauvijek. Jeli tako?

    OdgovoriIzbriši
  8. voli tebe tvoja ruza ,vila,wildrose,love, ili kako god da se zove voli ona tebe da zajebava do zore

    OdgovoriIzbriši
  9. Vi nemate pojma. Anđeo zna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepa pjesma od Doris...
    Sta reci za ostale komentare,veliko hvala sto ste tu ,a Vila i strast ne ide jedno bez drugog.Ako u ljubavi nema strasti tada nema niti ljubavi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel tako da je lijepa. Ti znaš da si uvijek u mom srcu, pa kako god suludo to zvučalo. Neke stvari se nikada neće promijeniti . Vječne su. Pa makar nas zvjezdane staze dijelile. Samo ljubav ostaje. Tvoja VILA.

      Izbriši
  11. "Rastrgnuta duša...smišljam svakim danom razlog da te volim... ...ali ne ide ...ja bih te ljubio", točno si potvrdio, za Vilu te veže samo strast...
    Gdje je strast na površini ljubavi,ljubav brzo zgasne.Ona jednostavno mora biti utkana i nikad na površini.U tome je razlika između čovjeka i drugih živih bića...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Objasniti dusu koja pise ovu pjesmu,treba dusa koja osjeca pjesmu.Objasniti pjesmu nije moje,vec samo od sebe u svakoj pjesmi se kazalo.
      Strast? Zelis li objasnjenje Aroma strasti? Ljubav koja nema strasti nije ljubav,ljubav koja ima na pocetku strast a kasnije obicnu potrebu upraznjavanja...nije ljubav.Strast koja traje vjecno,osjecaj koji drhti vjecno,tuga i sreca zajedno zbog jedne osobe,divlji nagon dokazivanja,turoban plac kada nema,potreba koja u drugim se ne trosi,to je ljubav.I kada nekoga nema volis ga,zbog onoga sto jeste,zbog snova koje uvijek sanja,zbog suze koja tiho padne,volis to bice koje postoji,jer takvo ti treba,jer bez tog bica nisi kompletan.Treba ti druga polovica tebe i dozivas je

      Izbriši
    2. Volim te, Anđele moj. Od prvog trena,, sada i zauvijek. Nismo skupa i ne znam hoćemo li ikada biti. Samo ljubav ostaje. VILA

      Izbriši
  12. U najmanju ruku nezdravo je izgarati od tolike ljubavi a znati da ta osoba postoji,koja ti treba , s kojom bi bio kompletan ali drugu polovicu se ne doziva ( ta nije ovca)već joj se pristupi i krene zajedno ili svatko na svoju stranu, ukoliko se shvati da niste jedno za drugo.
    Stajati u mjestu,uživljavati se u patnju a vapiti za nekim...nikud te odvesti neće ,osim u još veću patnju ili u kakvu bolest.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, Aroma tebi jedino želim da upoznaš što je to zapravo ljubav, pa da onda o njoj pričaš. Ljubav nije jedno volim te ili ne. Jesmo jedno za drugo ili ne. Ljubav je puno biše. Želim ti od srca da osjetiš kako je to voljeti do bola. Samo to. VILA

      Izbriši

Pretraga