ponedjeljak, 1. studenoga 2010.

Moja voljena...

Kada bore dodju na lice
sijede kose zamijene crne,
ostat ce samo pjesma davna
i suza koja place sjecanja...

Kada ostarim,
rano ce biti za pocinak
a odvec prekasno za pocetak,
pomilovat cu kose nekog djeteta,
udijeliti neki gros prosjacima,
i leci da mladim ocima sna
ljubim ljubav dok je jos bila mlada...

Biti ce starosti mnogo
ali nijedna mi nece teze pasti
od one bez ljubavi,
i biti ce jos mnogo mladosti
ali nijedna nece biti kao ova
koja mi klizi medju prstima
cekajuci da me zagrlis
moja voljena...

Broj komentara: 47:

  1. rado bih te zagrlila, rado bih te voljela...ali dusmani nasi, rastavise nas. No nisu ni dusmani koliko smo sami, sebi dopustili da se predamo dok su nas pljuvali i krivnjom obasipali. Dok su asu ljubav krivnjom trovalai, dok su nas osudivali, dok su nas kudili. kako mogu to raditi, govorili...

    OdgovoriIzbriši
  2. i ljubav ce uvijek pobijediti, dok u nju vjerujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. ali ne marim...tebe volim, za tobom ceznem...od sada do vjecnosti...cini mi se oduvijek...voljeni moj...

    OdgovoriIzbriši
  4. "love"...oprosti...ja znam koga volim.

    OdgovoriIzbriši
  5. divno andjele kao i uvijek

    OdgovoriIzbriši
  6. Valjda tako treba da bude...bol i suza...

    OdgovoriIzbriši
  7. pa ja za drugo neznam nego za patnju i bol

    OdgovoriIzbriši
  8. Patnja i bol se dijeli sa nekim koga svim srcem volis...sa njim se dijeli suza i bude osmijeh,sa njim se dijeli patnja na pola i bude laksa,sa njim se dijeli sreca i bude potpuna...znas li dijeliti ljubav na pola da budu dvije vjecne ljubavi?

    OdgovoriIzbriši
  9. da dijeli si patnja i bol...ponekad pozelim da sa nekim podijelim osmijeh i radost...previse dugo vec mi suze oci i srce me boli...dali ce bol ikada proci? Kada prode ljubav? To znaci.Nikada.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za objavljivanje komentara, hvala ti od srca.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nema na cemu,mnogo je istine u gore recenom...ipak pitao sam T... za odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  12. zao mi je ako ti se ne dopada...

    OdgovoriIzbriši
  13. Mi smo dvije vjecne ljubavi. Trebamo postati jedna...Jedna vjecna ljubav. Sa tobom sve dijelim. A ljubav, nju ti cijeli dajem.

    OdgovoriIzbriši
  14. cijelu naravno, oprosti mi, malo sam zbunjena...

    OdgovoriIzbriši
  15. zoves se...smijem li napisati?

    OdgovoriIzbriši
  16. Smijes,svakako niko nece vidjeti? Zasto bi bila zbunjena?

    OdgovoriIzbriši
  17. Ne znam zasto.Ne mogu ti objasniti. Proslo je puno vremena...Zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  18. Da ona zna...zna i zasto su mi pjesme ovakve kakve jesu,zna i zasto u ocima tuga pliva...zna i sta cekam...

    OdgovoriIzbriši
  19. Znam da samo ti znas T...,znas i sta zelim da pitam...

    OdgovoriIzbriši
  20. Ako ipak ovo procita, reci joj sta cekas? Neka bude sigurna.

    OdgovoriIzbriši
  21. Tina...ti nisi Vila...oprosti,previse je ruzno pisati tudje ime...

    OdgovoriIzbriši
  22. pa ako je to sto mislim

    mozes li me voljeti bar malo jesi na to mislio kad si me pitao -znas i sta zelim da pitam ili grijesim

    OdgovoriIzbriši
  23. Tocno.Nije to lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  24. Nije lijepo koristiti tudje ime.Mozda nisam tvoja Tina.Ipak nekome jesam.

    OdgovoriIzbriši
  25. Vilo zasto si me pustila da ti zivim usamljen...

    OdgovoriIzbriši
  26. rekla sam ti nikad nisi sam uvijek sam uz tebe ali mozda bolje tako

    OdgovoriIzbriši
  27. Nemoj tako. Nemoj biti usamljen. Vila, ako te imalo voli, koliko prica zeli tvoju srecu, jer bez tvoje, nema ni njene srece. Ako te toliko voli, trazi od nje, zahtjevaj od nje, neka ti dokaze. Neka ne prica prazno, Andjele.Budi pametan.

    OdgovoriIzbriši
  28. Sve sto je trebalo da se ispise...ispisano je...
    ne pitajte vise zasto je moja pjesma tuzna...

    OdgovoriIzbriši
  29. Andjele,ova tvoja vila tebe ne voli.

    OdgovoriIzbriši
  30. Andjele,zelis li ti svoju Vilu, u svoj zivot vratit? Ako je sve ispisano...

    OdgovoriIzbriši
  31. Neka pjesma utihne,neka svako uzme po jedan dio,ja cu svoje breme ljubavi ponijeti sa sobom...
    Hvala sto ste citali Andjela...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga