subota, 16. veljače 2013.

Rodi se ponovo za mene...


Zar bi mogla ponovo se roditi za mene
jer tebe bole proslosti bez ljubavi
u kojima nemas uspomene i samo zivis,
glumis cijeli zivot svoj
koji nikada nije bio tvoj...

Kada se okrenes toplih dana je malo
pamtis topal dodir pun ljubavi
vec godinama zaboravljen,
i opet glumis ljubav,
opet ces tijelo dati kao po navici,
ti navikla si biti ne voljena
ako neko doseta u tvoj zivot kao ja
za njega nisi spremna...

A ja i nocas...
kao godinama...
mijesam vino sa necim da ostanem budan do jutra,
dok ti ne razumijes
sta ti zelim reci...

Broj komentara: 30:

  1. Objasni šta želiš reći? Dali ti voliš? Tjeraš pravdu? Osvećujuš se? Ili te ne razumiju?

    OdgovoriIzbriši
  2. kako se moze kontaktirati autora bloga?

    OdgovoriIzbriši
  3. andjelandjel@gmail.com...

    Jednostavno je Ruzo...cekam svoj svijet,dusu slicnu sebi koju cu uzeti koja ce uzeti mene,i nije vazno koliko to traje,vjecnost ili tren...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andjele sve dođe u pravom trenutku onome ko umije da čeka.

      Izbriši
    2. U cekanju prodje zivot,na kraju kada prodje bude zao sto nismo voljeli kada je trebalo voljeti...

      Izbriši
  4. Ipak je sve kako treba biti. U to Sam čvrsto uvjerena. Bitno je da je Čovjek Sretan pa što god za steća bila

    OdgovoriIzbriši
  5. Što god sreća bila. Šta je tebi sreća?

    OdgovoriIzbriši
  6. Dvoje koji sanjaju isti san,dvoje koji znaju se smijesiti i kada nisu jedno uz drugo,dvoje koji gledaju istim ocima,dvoje koji vole iste filmove,dvoje koji vole voljeti ono drugo,dvoje koji uzivaju u njima,dvoje koji pohotom bez stida se predaju,dvoje su sreca a svaka druga bez onog drugog je tek trenutna sreca koja brzo mine i opet dodju tuzne oci.Takva sreca je Bozic...raduju se ljudi njemu,dodje i prodje...sreca je trajala pa nestala...ako nemamo Bozic tokom cijele godine tada nemamo niti srecu...

    OdgovoriIzbriši
  7. čudni su putevi boziji...

    OdgovoriIzbriši
  8. Zasto nisi sretan, šta ti nedostaje. Sam si birao svoj put, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  9. wildrouse, ruzo, love, hrvatskoruzo,arwen,anabela, ili kako se vec vise nazivas, zasto ga jednostavno ne ostavis na miru i prestanes se igrati njegovim osjecajima, joj kako ti se samo da godinama izigravati ljubav i glumiti ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Upravo razmisli šta ti sam(a) rekla(o). Ljubav se ne izigrava. I ne glumi se. Ti si u nekom pogrešnom filmu. A pogotovo nekog osuđivati da to radi. Nije u redu.

    OdgovoriIzbriši
  11. opravo razmisljam sta si napisala

    OdgovoriIzbriši
  12. Oni koji razumiju razumiju i bez objašnjenja, a ko ne razumije objaßnjenje nije moguće.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sanjaj me.....
    košto sanjam tebe ja iznad zlatnih oblaka...
    kada padne noć....
    Sanjaj me.....
    pokraj tvoga jastuka,kada nema nikoga...
    ja ću doć.. DIVLJA RUŽA

    OdgovoriIzbriši
  14. http://youtu.be/cDfhKUHWoeY

    OdgovoriIzbriši
  15. Smaras ovog andjela,umoran je od tebe

    OdgovoriIzbriši
  16. Ruza zna voljeti...Ruza zeli mnogo ljubavi,nemoj anonimno tako govoriti svako od nas ovdje samo je iz jednog razloga...voljeti

    OdgovoriIzbriši

Pretraga