srijeda, 3. listopada 2012.

Tebi treba neko...


Tebi treba malo,
jedan osmijeh,
ruka topla za uzglavlje,
i rijec u kojoj se osjecas voljena...

Tebi treba neko,
da stopu uz rijeku ti prati,
miris planine dise,
i suteci osjeca ljubav koju nudis
bez ijednu rijec da kazes...

Tebi treba neko,
kome od sunca znacis vise,
ko te vise od zraka udise,
pa ti krasi jutro poljupcem
a vece toplim zagrljajem...

Tebi treba suza
koja se place u paru,
majica koja se kupuje zajedno,
kisobran koji neko za tebe nosi
da mu ne pokisnes...

Tebi treba neko
ko zna da te voli,
ne kao muskarac kojem mozes podvaliti ljubav,
niti muskarac koji prosi ljubav tvoju,
treba ti onaj koji te jednostavno voli zato sto si takva,
i kada jedes bez pribora,
i kada pijes bez case,
i kada sutis a mnogo ljepse ti stoji kada pricas...
da treba ti neko takav,
zar ga vec nisi pronasla...

Broj komentara: 29:

  1. Neko poput Andjela čuvara treba meni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam nekog takvog i ON je moj ANĐEO ČUVAR ?

    OdgovoriIzbriši
  3. istina...ljubav,sta znaci slika...vila svira harfu dok andjel njoj na ramenu spava...sta znaci pruga ,raspustena kosa,tijelo nago do pola i vrane...vila vise harfu ne svira,pruga bez vozova i cekam da neko pokupi ovo tijelo sanjara ,otjera vrane,podigne pognuto lice i poljubi oci

    OdgovoriIzbriši
  4. piste vi sta ocete on je samo moj andjel,jel tako andjele,reci ko je tvoja vila?

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve nase godine ko lisce jesenje ti si zgazila,
    jos samo jedno mi u oku zaiskri
    da l' bi bila ista kad' bi me opet vidjela...

    I nije vazno mi cije prste na tijelu sad imas ti,
    jedino sto zelim znati da l' sretna si,
    da l' na dodir mozes suzu pustiti...ljubavi....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si sretan...sretna sam i ja. Inače nikada.

      Izbriši
    2. Ljubav moja vječna je. Oprostila sam sve . Budi sretan pored nje. Vrijeme da se krene dalje meni došlo je.

      Izbriši
    3. Ljubav moja vječna je. Oprostila sam sve . Budi sretan pored nje. Vrijeme da se krene dalje meni došlo je.

      Izbriši
    4. Zar doista misliš da je moje srce mirno ako moje usne šute.

      Izbriši
    5. Divlja Ruzo...kada bude srece biti ce i pjesma sretna

      Izbriši
  6. on je moj i samo moj ,ljubim okice smedje i kose crne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nekada smedje ,nekada zelene...rekao bih to bi bila istina.Arwen bi Vila iz gospodar prstenova,film koji svakim danom gledam iznova...jednostavno to je moj film za citav zivot

      Izbriši
  7. tebi Ljubavi
    tebi moj Andjele...

    Kome zvona zvone
    kad meni ne zvone
    tko će ga znati
    jesu li ona nagovještaj
    novog buđenja dana
    il' samo suluda pomisao
    da ćemo se sresti jednom
    ispod zvonika starog grada
    pomalo umorni
    nalik zgaženim cvjetovima
    posrnulim u vremenu,
    ne znajući put
    i ne znajući cilj
    sa prisutnom
    a nikad izgovorenom željom na usnama

    OdgovoriIzbriši
  8. E ovo već postaje zanimljivo ,prava DINASTIJA :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno je biti pozeljan,ali vec znate da ja nisam jedan od takvih.Pisem pjesme opisujuci svoju dusu,nekakve sretne trenutke koji su bili,zelje i sve to govorim samo jednim jezikom...jezikom ljubavi.Da li sam gladan ljubavi...jesam i vise od toga

    OdgovoriIzbriši
  10. A doista, Andjele tko je tvoja Vila? Bila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Anđele, tko je doista tvoja Vila bila?

    OdgovoriIzbriši
  12. Vila?Tko je doista moja Vila?

    Vec jednom sam napisao...andjelandjel@gmail.com
    potrudit cu se da odgovorim na sve sto se zeli znati

    OdgovoriIzbriši
  13. sve što znam

    svatko tko me zna

    sad šuti o tebi:

    lišće kraj Mliječne staze

    ptice ispod dna mora

    mravi u nizu na vodi

    oblaci odrazom u travi

    usne na staklu iza daha

    na kojem se ispiše tvoje ime

    uvijek kad izdahnem.

    Volim te Andjele ,i voljecu te sve dok disem...

    OdgovoriIzbriši
  14. sa moje strane jesi zasluzio svu paznju i ljubav.

    OdgovoriIzbriši
  15. Koji si ti sretnik ,nije ni čudo što tako divno pišeš kad imaš na tone svojih MUZA :)Samo naprijed jer dok se one svađaju čiji si ja uživam u tvojim divnim stihovima ;)

    OdgovoriIzbriši

Pretraga