nedjelja, 10. svibnja 2015.

Crna nevjesta...

Ti koja imas tugu do koljena
bosa stopala ne osjetis vise od bola,
da li mozes jos jednom plesati
uz mene koji sam isti kao Ti...

Oci ti popucale od placa godinama
trazeci ljubav u beskraju nadanja,
znas li moja crna nevjesto
da u srcu mome postoji samo jedno mjesto
za Tebe koju sam vijekovima volio...

Uzmi me...vjekovima cekam tebe
u crno se zavio
rijetko kada se budio
ali ustajem iz vjecnog sna
zbog Tebe crna nevjesto...

Nasa bogomolja ce biti nebo
nas dom prekriven bijelim pahuljama
i svi nasi svatovi ce biti u crnom,
cekam te moja crna nevjesto
da me zaprosis kao sto
niti jedna zena musko prosila nije,
jer ja sam bez tebe
kao cvijet koji samo zna da uvene...

Broj komentara: 26:

  1. Pita crna nevijesta svoga crnoga Andjela zeli li biti njen za sve vijeke vijekova .Da mu stavi crnu burmu na prst kao znak vijecne ljubavi. Volim te crni moj Andjele.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovor moze biti samo jedan kada zena zaprosi musko rukama ljubavi,on je DA :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Andjel nam je zaprosen i uskoro se zeni

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko ne razumije nemoze ni znati

    OdgovoriIzbriši
  5. Da bi ti imala sta pitati :) a da je jadno to ti vidis tako.Da li si mozda ljubimorna,da li ti smeta.Jesi ti mozda htjela da ga zaprosis :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa super onda uzivaj :) u svome svijetu a ja cu u mome :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ipak je ovo moja pjesma posvecena meni.A sad me izvini idem da volim i da budem sa mojim Andjelom :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uvijek sam zelio crne svatove i crnu burmu,jer moj svijet je obojen u crno,u crnom uzivam.Crno je boja tajanstvenosti,misticnosti,ljubavi do kraja vremena,u crnom je sva tajna duse i srca.Hodnici tame gdje covjek luta usamljen nadajuci se da neko naidje pronadje njega.Neka dusa slicna njemu-meni koja takodje ima svoj svijet tame uz svijece,kamin,tihi sapat zimske noci dok vino kvasi usne ljubavne.Usne koje se u tisini uzimaju,u tami,drhtaji od kojih i tama bjezi,ljubav nad kojom se i nebo klanja.Da moji svatovi zelim da su crni kao niti jedni na svijetu,moja nevjesta zelim da je u crnom kao niti jedna druga.I da Kony tvoju crnu burmu bih nosio jer spavas u tom svijetu moje tame.Tamo si hodala hodnicima kao uplasena srna,zbunjena na svaku rijec koja bi pisana bila,ipak pruzila si ruku tami a tama sada je tebi pruza...neka svatovi budu crni i sve ruze crne dok bjelinom snijega koji skripuce pod nogama kroce oni.Samo ti mozes crnu burmu staviti andjelu:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pihh.. B... razocarana sam. Htjela te ja zaprositi al me Kony preduhitrila.. ne preostaje mi nista drugo samo da vam CESTITAM! :D hhhhh ...poZZZZZ

    OdgovoriIzbriši
  10. znala sam ja da ce te ova crna Vjestica zgrabiti za sebe

    OdgovoriIzbriši
  11. morala je, kad on nema muda

    OdgovoriIzbriši
  12. hm,kada se udas Andjele ti opeta meni dodji da me volis ,vazi :))
    Tvoja Stiklica Hauser

    OdgovoriIzbriši
  13. Neka si i ti konačno našao što si tražio i zaslužio si. Budi sretan...

    OdgovoriIzbriši
  14. KUKAVICA

    Zagrli me i podji putem
    kuda idu kukavice
    pratice te moje oci lutalice
    zensko srce nezno poput lastavice
    sto od bola ugine

    Zagrli me, samo jednom
    covek budi, ne lazi me
    ako odes nikad vise ne trazi me
    samo napred, ne muci se, ne gledaj me
    ja odavno slutim sve


    Kukavica, nisam znala
    da si takva kukavica
    sa mnom spavas
    druga ti je nesanica
    bojis se da priznas to

    Kukavica, ti si samo
    jedna vise kukavica
    mislis da sam
    ona ista devojcica
    koju laze bilo ko

    Zagrli me, samo jednom
    covek budi ne lazi me
    ako odes nikad vise ne trazi me
    samo napred, ne muci se, ne gledaj me
    ja odavno slutim sve

    OdgovoriIzbriši
  15. Mi…pisci…mi smo kukavice

    majstori u igri izvrtanja riječi,

    da volimo ne kažemo nikada u lice,

    neka tužna slabost u tome nas priječi.



    Čudna smo mi vrsta… mi…pisci…poete

    damo si za pravo prekapati duše,

    ali kada naše riječi na nas slete

    okrivimo vjetar koji krivo puše.



    Mi…pisci…kakva slaba bića

    jaki na papiru, slabi na priznanju,

    bez olovke k’o pijanac bez pića

    što istinu šuti u trijeznome stanju.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ali ljubav se osjeća? Kako znati da vi pisci volite, kada ne govorite?

    OdgovoriIzbriši
  17. Volim osobe sa kojima je šutnja prijatna. ... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdgovoriIzbriši

Pretraga