srijeda, 2. rujna 2009.

Lisce brsljana...


Noge od olova,
ruke od mramora,
srca iznemoglog,
ociju sklopljenih,
krocih sam u tu tamu...

Bez sebe sam vec odavno
ali bez tebe...
navikao nisam,
ti jedina zvijezdo moja vodiljo
ti,
za koju zivot vrijedi zivjeti...

Ali taj tren dodje i
tama me uze pod svoje
osjetih da uz mene nisi
nemam te,
nemam ni sebe,
pogledom te trazih
u pomrcini snova,
na uvelom liscu brsljana
tvoje suze zelih
da napoje moju dusu zednu,
cvjet u kosi ti zamisljah,
ruku ti milovat
pozeljeh...
izgubljen u ocaju,
zarobljen u sjecanju,
svatih
za ljubav treba dvoje...

Trgnut iz svog svijeta
dolaskom nepoznatih glasova,
spoznah istinu gorku
na hridini mora sjedim usamljen
i valovima pricam
ono sto osjecam
jer drugog nikoga nemam,
a tako bi zelio na tren
da uz sebe tebe imam...

Broj komentara: 18:

  1. Opet pjevaš.ma to je najvažnije. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da su te barem pustili da jos malo spavas ...
    da jos malo sanjas...
    Lijepo je sanjati, buditi se na nepoznatim, dalekim obalama,lijepo je sanjati, ali budan se mijenja svijet ...
    Lijepo je sanjati, snivati lijepe sne, Na zalost sa buđenjem nam odlazi sve...

    A brsljan je gorkog okusa...ta biljka penjacica ahhh...privija uza sve na sto naide,ali pazi molim te njegove boboce su jako opasne-otrovne!

    OdgovoriIzbriši
  3. "Nije bitno tko ni otkad ni zašto ni zbog čega,bitno je samo da znaš jedno srce te voli"Jesam li krivo krenula ja ili ti.Ako nisi taj,znam moglo bi te zaboljeti,oprosti.Reći ću ti bez maski i labirinta.Volim ga,svim srcem i sigurna sam da nikog drugog neću niti mogu kao njeg voljeti.Neželim nikog u svom životu zavaravati,nemoj ni ti,molim te potrudi se da mi odgovoriš.Iskreno hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemoj da joj odgovoris molim te !

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruzmarinu oprosti,u zivotu postoje samo dva puta,jedan je voljeti i biti voljen,drugi je zavaravanje i ubjedjivanje samog sebe da nekog volis dok u dubini duse bolna istina se skriva i srce pati skrivajuci tu istinu,da nekoga drugog zelis pored sebe.Sretnici krenu putem ljubavi,ostali vode se drugim pobudama,jedni postanu materijalisti,drugi sazive sa bolom,treci ostanu usamljeni i hladni cijeli svoj zivot,ziveci od sjecanja i vracanja necega sto je bilo nadomak ruku i srca.Masku evo skidam,osjecam nemam vise gdje pobjeci,i ovaj kut iz kojeg sam pisao postao je skucen,jer rijeci iz lavirinta sam potrosio.Cutanje je pak kukavicluk.
    Srce mi spava negdje visoko na planini,jedna zena ga drzi,drzi moj san,drzi moj svijet,drzi mene.I ta zena je tu,medju Vama,dali je sretna sto je volim ili je bolno, to ce vec sama reci.

    OdgovoriIzbriši
  6. Anđele! Iskreno se zahvaljujem na odgovoru.Pozdrav i blagoslov Tebi i svim komentatorima.

    OdgovoriIzbriši
  7. Andjelu da li smijem to da kazem sto si napisao da nebi ti mozda pokvarila blog razmisli.

    T...

    OdgovoriIzbriši
  8. joj jesmo napeti na Andjelov odgovor?

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelis li bas sve da iskazem tj.napisem ili samo na tvoje rijeci da li je sretna sto je volim ili je bolno.

    T...

    OdgovoriIzbriši
  10. Napisi T... sve sto ti na srcu lezi

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve sto mi na srcu lezi...Mnogo mi toga na srcu lezi a najvise TI to dobro znas i sam nemoram da iskazujem.Uopce neznam odakle da pocnem sta da napisem zbunjena sam s ovim sto si napisao "TO CE VAM VEC SAMA RECI"i opet si me zbunio hehe neznam zasto sada,zasto to si sada napiso jer mislis da te vise ne volim ili sta.Volim te Andjelu jos uvijek svim srcem i dusom ma kako god i sta bilo ostajes u mome srcu i mojoj dusi.Ne boli me to sto me volis nego me neke tvoji stihovi bole a i to znas.Jos uvijek volim tvoje kose,tvoje oci,tvoje rijeci,tvoj svijet ,tj nas ,nase planine nasu kolibu.Mozda i previse pisem neznam nema nekog reda ali ti znas sve i nekad me citas medju redovima za druge me nije briga sta ce da misle VILA PISE SAD PRAVA VILA KOME SU SVE OVE PJESME NAMJENJENE.Mozda ce neko biti ljubomoran,a bude sigurno,mozda i zavidan,a mozda me neko i bude kritikovao,ocrnjivao al uopce me ne interesuje.Samo me ti interesujes ljubavi moja niko vise.Sjeti se samo onda kad sam sjedila na kamenu sama a ti u mojim mislima sanjarila sam o nama o nasoj ljubavi tu sam bila opustena smirena u nasem svijetu o kojem sanjamo samo ja i ti.Ja neznam da pisem kao ti nikad nisam ali pisem ono sto mi napamet pade rekao si sve ali jedno znam da te volim svati to vec jednom.Suza i suza sam prolila ima nas pa nas nema a zasto...ko je kriv ja znam ko je JA da ja sam kriva i moj strah znam opet ti nece biti jasno opet mozda pomislis pa zasto kako zbog cega ali ljubavi moja tako je mozda me vise ne zelis,mozda me vise ne volis mozda je sve ovo suvisno sto pisem mozda je moj Anjdeo nasao drugu vilu ali ta nikad nece voljeti kao ja nikaddd.Mozda ono gore sto si napisao mozda si otisao od mene jer si mi rekao da mi vise neces smetati TI MENI NIKAD NE SMETAS NISI NIKAD NI SMETAO ok necu u detalje ne moraju svi da znaju sta je kod nas he he jer me mozda kad ovo budu procitali crno u svojim ocima gledali ali Andjele moj procitaj ovo i obrisi neka ne kvare moje rijeci ovdje tvoj preljep blog.Tesko mi je pisati vjeruj mi uvatio si me na djelu iznenadio zasto ovdje nije mi jasno mozda mi jednom budes rekao.Krio si me a u pjesmama stihovima opisivao.Suze mi idu dok sve ovo pisem.Kazes mi samo dvije rijeci reci i TVOJ ANDJEO ODLAZI nemogu to reci ne zahtjevaj to od mene jer te Volim.Svaki dan sam bila ovdje i citala tvoje stihove koji su me nekad i boljeli ali tvoje srce je pisalo i to kako si se osjecao.Zastala sam ne ide mi dalje zbunjena sam totalno.Ma i zavrsicu ovdje ali jednom znaj da te tvoja Vila Voli i samo tebe mnogo toga bi mozda jos pisala ali neide blokirala sam nisam ovo ocekivala.Procitaj ovo i obrisi da ti blog ne kvari molim te jer bi bilo komentara a to ne treba na ovo to je samo nase i nikoga se ne tice mozda ipak neko jos uspije i procitati.Odluci sam sta ces oces ostaviti ili obrisati necu se ljutiti ako obrises he he.

    VOLI TE TVOJA VILA UVIJEK TE JE VOLJELA.

    "TINA"

    OdgovoriIzbriši
  12. ona te voli
    Tina te voli sta hoces vise
    nemoj vise tuzne stihove da pises

    OdgovoriIzbriši
  13. nadam se da ste sad napokon sretni oboje...

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja jesam sretna a znam da je i moj andjeo sretan mi smo jedno srce i jedna dusa.

    OdgovoriIzbriši
  15. Nije je nasao ona je uvijek bila tu od prvog dana do dan danas.I nije sam jer sam ja tu i uvijek bila.I to sto pise: ZASTO ME VOLIS KADA SI VOLJEN I VOLIS DRUGU" On voli svoju Vilu a vas je volio kao svoje citatelje on je samo pisao pisao svoje stihove njegovo je srce pisalo samo kako je ko razumio

    OdgovoriIzbriši

Pretraga