subota, 25. listopada 2014.

Jedina

Sta da ti zabranim
jer sto vise branim sve vise te gubim
negdje snovi jos postoje
usamljeni za mene
previse veliki za tebe,
jer siromasna navikla biti si...

Sad odlazim dok sve u meni place
neke tuge se nikada ne izlijece
ostajes vjecno moja zabluda 
koju sam naivno volio
sledeci put bude drugacije
ali od tebe izlijeciti se necu nikako

Ako jos jedno mogu zabraniti
to je nemoj plakati
sutra cu biti dobar ali veceras
pusti da cupamo kose
jedno drugom
kao sto smo navikli,
sutra je hladna postelja
za nas oboje,
mi smo birali kraj
i kome reci da si jedina...

2 komentara:

  1. "Zašto se nebi jednostavno voljeli? Hajmo se probati jednostavno voljeti! Ljubav je najmanje pitana u životima našim, sve se drugo preispituje i prevagne, bilo razum, bilo srce, ali zašto ne bismo pitali ljubav što bi ona učinila? Sigurno bi ona dala onaj odgovor. Zašto se nebi jednostavno voljeli, onako iskreno i čisto kao prvi put, kao da nikada nismo voljeli? Jedini..."

    OdgovoriIzbriši
  2. Divim se kometarima i iznova ostajem zatecen.Diras u jedinu tipku klavira koja nije nastimana,jedina tipka zbog koje zivim a zove se ljubav.Sve je prolazno samo ljubav je vjecna i treba kupiti svaku mrvicu razbacanu na cesti da covjek bude bogat u sebi,sa ljubavi to i jeste

    OdgovoriIzbriši

Pretraga