nedjelja, 3. veljače 2013.

Ti ne razumijes...


Nije mi te nikada dosta
opet bi mirisao tvoje kose
opet bi saputao na uho
opet ce nas naci zagrljene
jutarnje zrake sunca...

Nisam te se nagledao
opet bi ocima te milovao
opet bi stopala grijao sa tvojim
ne moras mi roditi djecu
ja bih da se volimo kao niko na ovom svijetu...

Nisam te izljubio kako je srce zeljelo
nisam vijekovima sa tobom spavao,
a mislila si da znas sve o ljubavi
i vjeri,
sada tek vidis koliko zaljubljenih nota imam za tebe
i koliko vjerujem u tebe...

Ja jos uvijek kroz snove te dozivam
i niti jedna zemlja mi nije dom,
miran nisam dok slusam tihi glas u noci
kako jos uvijek nas volis 
i vjerujes u nas...

Mnogo jos ljubavi u sebi imas
i ti ne razumijes
zasto nas volis,
dok nade ima za nas,
dok jutro nas ceka
a ti ne razumijes... 

Broj komentara: 13:

  1. Divno Je Biti Nekome Nesto

    Mogli bi smo ugasiti svjetlo
    I bit' svoji
    kad nas to vec mami.

    Ti si odmor na dugom putu,
    vjetar sto me goni,
    na lutanja,
    vjetar sto me goni.

    I mozda nikad nisam htio
    Ovako kao nocas,
    da ti pozelim,
    najljepsu, laku noc.

    Divno je biti, nekome nesto
    Divno je biti, tebi sve
    Ljubomorno cuvam
    Ove njezne sate
    Da me uvijek prate
    dok nisam tu ..

    Sve dok te drzim
    cvrsto za ruku,
    nikog na svijetu,
    ja se ne bojim.

    Ti si odmor na dugom putu,
    vjetar sto me goni,
    na lutanja, vjetar sto me goni.

    I mozda nikad nisam htio
    Ovako kao nocas,
    da ti pozelim,
    najljepsu, laku noc.

    Divno je biti, nekome nesto
    Divno je biti, tebi sve
    Ljubomorno cuvam
    Ove njezne sate
    Da me uvijek
    prate dok nisam tu .

    OdgovoriIzbriši
  2. Naposljetku, samo nesto, jedino tebe volim, i ako necu imati tebe, moje srce ce biti samo i usamljeno umrijeti, jer...meni ne treba niko ako me ti neces.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vilo...sta da kazem Vilo,latino pjeva i pjesmu vec dugo dugo znam...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te.Ostalo je nebitno.Nije vazno odakle dolaziš, već kuda ideš. Nije ni bitno što je bilo, to je već odavno prošlo. Ono što je bitno je sada, dragi Andjele. eBitno je da si ti sretan. a mi imamo naše pjesme, koje nam niko ne moze uzeti. ja imam tvoje pjesme stihove i rijeci u kojim a si uvijek samo moj, a ja sam tvoja. I imamo našu ljubav.

      Izbriši
  4. daljine zovu ja bih krenuo za njima...turmfalke

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. A gdje sreća Andjele? Gdje je tvoja sreća? U daljini koja te zove? Gdje Andjele, gdje će tvoje srce smiriti i biti sretno?

      Izbriši
  6. Ako nastaviš ovako lijepi pjevati kako si započeo...stigneš ti do sreće na vrijeme...

    OdgovoriIzbriši
  7. on kako je krenuo nece stici nikada,mala ga vrti oko prsta sve nesto nemoze ,hoce,nece...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga