petak, 24. listopada 2014.

Jednostavno Te volim...

Imam potrebu vjerovati u nebo
ali ko kaze da to nebo nisi Ti,
i ko svako jutro izmami moj osmijeh,
moj poljubac,
ko svaki dan mi uzima milion misli,
svaku moju preokupaciju stavlja u minuti 
na cekanje,
probleme rijesava,
postoji i kada nije tu,
ko me cini sretnim,
ako nisi Ti...

Zato pusti me u svoje srce
da se skrasim u njemu,
pokazi mi da ne slutim 
kako ovo zaista jeste ljubav,
znam da sam grijesio 
svaki put kada sam te trazio
na pogresnom nebu,
u savrsenoj ljubavi 
a sada znam da savrsenstvo postoji
u jednostavnoj Tebi...

3 komentara:

  1. " Kako sam sretna kad pročitam tvoju novu pjesmu. Budi se tisuću malih zvijezda u meni. Koje tek polaganu tinjaju i postaju toplo sunce koje me grije u danima tame.
    Mnogo se njih nanizalo u odsustvu ljubavi. Istina, i kad te nema tu si. Krasiš ono samo naše nebo plavičaste boje. Zapalim te noću, raspalmsam te u sebi. U svom srcu. Povjeruj ono to može. Samo kad hoću, zapalim te noću, raspalmsam te noću.
    Da onda goriš kao zlatna zvijezda, na onom nebu što je samo moje. Tad cijeli svijet i život postoji samo za nas dvoje.
    Poći ću sa tobom makar ti to i ne bi htio. Jer sve što ikada tražih u tebi nađoh. I pokopah kada sam ostala bez tebe."

    OdgovoriIzbriši
  2. "Jako sam ga željela. Ne toliko spavati sa njim koliko se stopiti sa njegovim mislima, sa onim što misli i osjeća, već pronaći onaj dio misli u kojima se poklapamo..."

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka misao,svaki osjecaj,svaki dodir koji se poklapaju vodi do kreveta i bas u njemu razgolite se sve tajne,Neke se sute zbog straha,da taj trenutak izgubimo jer zelimo da traje vjecnost.Ljudi kada se pronadju samo nebo je granica.Ljudi kada se pronadju niti godine ne broje samo cekaju jer cekati vrijedi da se spoje

    OdgovoriIzbriši

Pretraga