nedjelja, 26. listopada 2014.

Bosonoga...

Uzeli su mi sve 
nisu birali
nisu zalili,
uzimali a ja osmijeh imao
u srce nisu usli
nisu to ukrasti mogli...

Bosonoga sta ces sada
kada nevina trava se stidi tvog dodira
predivna kamo sada
priznati ljudima da smo ostali
jedno bez drugoga,
i nije me sram
sto sutim
jer sutjeti ja moram...

Negdje u dnu dlanova
skrivam dodir ljubavi,
sta reci pred ljudima
obraza cistog
a grijesan vijekovima...

Ajde bosonoga jos jednom zaplesi
medju mojim dlanovima
da se ne stidim reci
kako si moja godinama
dok sam sutio
kako ima ljubav bez imena...

Broj komentara: 8:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=5ZUIkoNuGwE

    OdgovoriIzbriši
  2. Danima vec se nismo vidjeli
    a tvoje prijatelje ne pitam
    ne zelim priznati da ne znam
    sta se s' nama to zbilo, za tren

    Svake se noci tiho pomolim
    sa zeljom da te sutra ugledam
    i sve bih dala da si sa mnom
    da te dotaknem samo, na tren

    Ref.
    Da znas, da znas
    kako pogled me tvoj jos boli
    da znas kako srce te moje voli
    da znas kako tuzna sam bez tebe
    da znas uvijek bio bi kraj mene

    Da znas kol'ko suza sam isplakala
    da znas i da nisam se pokajala
    da znas kako tuzna sam bez tebe
    da znas uvijek bio bi tu

    U mome sjecanju
    pocinje sve od ovog proljeca
    i ova tuga koju osjecam
    slomice srce na pola, za tren

    Svake se noci tiho pomolim
    sa zeljom da te sutra ugledam
    i sve bih dala da si sa mnom
    da te dotaknem samo, na tren

    Da znas, da znas
    kako pogled me tvoj jos boli
    da znas kako srce te moje voli
    da znas kako tuzna sam bez tebe
    da znas uvijek bio bi kraj mene

    U mom zivotu
    barem kratko duso bio si sve
    i kako vrijeme ide
    vidim da mi ne ide

    Jer kud god krenem, kud god podjem
    samo za tebe znam
    priznajem od tog dana
    sebi ja ne pripadam

    Kao u nekom filmu
    cijeli moj se srusio svijet
    i cekam da se nesto desi
    cekam preokret

    Jer kud god krenem
    kud god podjem
    samo za tebe znam
    ne zelim biti sama

    Zelim samo tebi ja da pripadam
    ko sto se pripada po prvi put
    reci da nije bilo uzalud
    da tvoja ljubav jos traje, bar tren

    OdgovoriIzbriši
  3. vjerujem da je ovo divna pjesma koju bi neko trebao otpjevati ili vec pjeva...ovo predivno izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je samo istina. Da, pjeva je neko.

      Izbriši
  4. Zelis li to podijeliti i reci gdje se moze poslusati,mene u zadnje vrijeme obuzimaju dvije pjesme mada nisu bas moja vrsta muzike ali su savrsene www.youtube.com/watch?v=aGYBf7v0rz8
    www.youtube.com/watch?v=JP5SWiTqjeE

    OdgovoriIzbriši
  5. nije tvoja vrsta muzike, al jeste moja
    pa sto ju slusas prase...
    nemoj da ti zabranim da se odazivas anonimnim osobama

    OdgovoriIzbriši
  6. vjerujem da je ovaj "epitet" odmilja, inace u suprotnom hm.Nikada nisam volio rijeci "zabraniti",zabranjena ljubav,zabranjen prolaz,zabranjen zivot,zabranjeno voljeti,zabranjeno letjeti,i kako sam zivio do sada vjerujem da cu zivjeti uvijek, ne robujuci zabrani. Kada me zamole tada sam slab,kada mi bilo sta zabrane tada idem do kraja.Zato nisam bolestan kao mnogi muskarci od izliva ljubavi,jer misle da je zabranjeno,da je ponizenje,da su visina glumeci musko.Mnogo vece musko treba biti i gledati u oci zenu te reci Volim Te,biti musko i pruziti u krevetu zadovoljstvo i zeni a ne misliti samo na sebe.Taj svijet zabrana su stvorili muskarci,volio bih da zene ne poprime tu musku osobinu.Zabraniti ne znaci imati,a ljubav su teske suze koje padaju znajuci da nekoga nemamo a zelimo,dok tijelo gori

    OdgovoriIzbriši
  7. branim ti da me ikada zaboravis

    OdgovoriIzbriši

Pretraga