utorak, 5. veljače 2013.

Dan ljubavi...


 Imam mnogo toga jos za uraditi,
jorgovan sam posadio 
ali ga nisam mirisao,
tresnju sam zalijevao
ali nisam se njom sladio...

Koliko samo jos imam za uraditi,
drum sam pronasao
kojim jos nisam krocio,
usne koje sam sanjao
kao kroz san sam ljubio,
postalju koju sam spremio za dvoje
ali u nju nisam legao...

Mnogo toga jos nisam docekao
kao dan u kojem ces 
narandzu koju sam godinama zaljevao
a ploda imala nije,
oguljenu donijeti do usana mojih,
jer samo pod tvojim rukama 
ona se moze roditi...

Imam mnogo toga za uraditi,
a to mnogo je samo jedno
dan u kojem ces me voljeti....




Broj komentara: 8:

  1. Dugo me nije bilo tu, sve tragove sam izbrisala ...davajuci ti priliku da zavolis nju...Samo jedno da znas negdje daleko, nosim te u sebi, cuvam te,... mislim na tebe i volim te ja...

    OdgovoriIzbriši
  2. Sta da odgovorim na ovo? Toliko zena koje zele Andjela a sve od njega bjeze...

    OdgovoriIzbriši
  3. ti znas ko sam, prepoznaces me...zelim samo reci da te volim,,,

    OdgovoriIzbriši
  4. znam ko si,ona koja je izbrisala svaki trag.I kada te vec prepoznajem znas da andjel je nikakav,svi od njega bjeze,njega niko ne moze voljeti...Ibisu

    OdgovoriIzbriši
  5. nemoj tako, ipak postoji neko u tvom zivotu koga ti volis,ko tebe voli, ja sam nebitna u svemu ovome...

    OdgovoriIzbriši
  6. ako me ti volis zar trebam traziti ljubav drugu ili trebam imati ljubavi mnogo,voljeti svaku,uzimati svaku...zar zene ne daju sebe samo iz tri razloga potrebe,koristi i ljubavi...mi muskarci uvijek vise volimo,mi volimo onako jednostavno kao proljece,kao dusa,onako jednostavno volimo.Ne zelimo nista,dajemo sebe i to je sve sto imamo...a kada dajemo sebe dajemo svoj zivot.Mi muskarci ne kalkulisemo koliko treba ljubavi,koliko treba da bude dva i dva...jednostavno zelimo trenutak,zelimo da taj trenutak bude vjecnost.Mi zelimo ruku u ruci uz rijeku,tihu setnju bez rijeci,osjetiti talas,osjetiti pahulju kako rusi svijet koji do juce bi siv a danas bijel.Mi muskarci smo vrlo prosti,krademo,uzimamo,nudimo i volimo...mi muskarci znamo dati sebe do umiranja kada zelimo i kada zenu volimo

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahaha...kakav hvalospjev muškarcima a ženama zamalo drvlje i kamenje.Generaliziranje...koga je to odvelo dobru...nikog.Svi smo mi originali.Na stranu sve, nek si ti konačno našao ljubav, vidim pukla te inspiracija...bit će i za još jednu knjigu...nadam se...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga