utorak, 2. ožujka 2010.

Ostat ce pjesma moja

Ostat ce pjesma moja
kao trag u vremenu,
zapis na klesanoj ploci
golim rukama...

Ostat ce stih koji se pamti i ponavlja
u samoci,
u mrkloj noci bez zvijezda
rijec ljubav ce ostati...

Ostat ce voljeni i ne voljeni
bez svog proljeca i jeseni,
putokaz k' suncu
crni oblaci vjecno ce prekriti...

Ostat cu ja,
zelja necija,
tuga mnogima,
samo bol svoja...

Ostat ce svijet nemilovan rukama
ne ljubljen voljenim ocima,
bistri potok mojih zelja
utihnut ce u idili svog zubora...

Ostat ce koliba zivota moga...
rusevna...
vrata raja zauvijek zatvorena,
ostat ce nista...
gola pucina daleka i njena oluja,
moja mirna luka potonula...
ostat ce ... moja livada ne kosena
jutrom ruza ne zaljevana...
ostat cu...
ja...
izgubljen medju ljudima
kada nisam nasao svoje
mjesto pod zvijezdama...


1 komentar:

  1. Ostat cu ja...Bez-imena.. izgubljena medju ljudima , kada nisam nasla...svoje mjesto pod zvijezdama..

    Divno !

    OdgovoriIzbriši

Pretraga