ponedjeljak, 20. srpnja 2009.

Zid placa...


Polako cu navuci
ovu zavjesu na bini
i predstava je zavrsena
oprostite ljudi
idem putem svoga
zida placa...

Iza sklopljenog paravana
necete vidjeti moje suze
niti moje sklopljene ruke
kojima svijecu
u ledenom domu palim
usamljen...

Tiho poput aveti cu nestati
neki ce pamtiti
a neki brzo zaboraviti
ali pjesme ce ostati
kao poklon mojoj ljubavi...

Tada kada odem
iz vasih zivota
napustim i moju dusu
spomenite moje ime
u prohujalom vjetru
spomeni i ti
moja ljubavi,
bio je jedan Andjel
koji je samo zelio voljeti...

Nemojte crne ruze nositi
nemojte plakati
nemojte ni ceremonije praviti,
samo me pokopajte
tiho i necujno
da se ne bude ostali mrtvi...

Grumen ledene zemljice
stavite na moj kovceg
stavi prva ti
moja ljubavi,
neka zemljica bude
negdje sa visoke planine
pored neke kolibe
to neka bude
zadnje od moje zelje...

Da mi mirise dole
gdje neznam kako je,
neka me podsjeti
na cvijece i livade
kamin i zore
ljubav i zagrljaje,
neka me podsjeti
na moju Vilu
koja me nije znala voljeti...

Oprostite mi svi,
oprosti mi i ti
moja ljubavi
ako sam volio previse
i samo zelio
da budem voljen...


Broj komentara: 12:

  1. "ČESTITAM","anđele" i neka ti Bog oprosti jer nisi svjestan djela riječi svojih! AMEN

    OdgovoriIzbriši
  2. Maro,ima jedan stih koji cu dodati na ovu pjesmu,ovaj stih je neko nekada napisao a ide ovako:"U planini mrkoj nek mi bude hum,nad njim urlik vjetra i planine sum,niko da ne dodje do onaj ko mi je drag,i kada podje nek poravna trag."

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bih ipak dodala odF.G.Lorca " Umrem li ostavite balkon otvoren.Dijete naranče jede(Vidim sa svog balkona).Kosac žitokosi.(Čujem sa svog balkona)Umrem li ostavite balkon otvoren!" No kako ja balkon nemam a i nisam Maro nego Mare.Ipak bi najbolji epitaf glasio od istog pjesnika.Naslov:Istina je............. Jao,koje li muke voljeti,kao što te volim.S ljubavi me tišti zrak,srce i šešir moj. Tko bi mi kupio ovu vrpcu od šešira i ovu tugu od bijelog konca za maramice? Jao,koje li muke voljeti,kao što te volim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Epitaf je za mene.Postoji netko na nebu tko sva srca pozna ja vjerujem u njegov sud pa neuzimaj si pravo govoriti tko i koliko zna voljeti.Znaš mogao bi se jako iznenaditi, :-) Laku noć ili pokoj vječni a ne najbolje Mir i blagoslov Tebi !

    OdgovoriIzbriši
  5. Oprosti Mare,ne uzmi ovo za zlo samo je previd naglaska mog...da postoji neko na nebu,postoji neko i oko nas,ali taj neko ponekada ne cuje glas onih koji lutaju ivicom zivota,koji ne pripadaju nigdje,koji se hrane snovima i svojim svijetom i koji vjeruju u samo jednu jedinu carobnu rijec...a to je ljubav...tu jednu jedinu rijec mogu izgovoriti oni najhrabriji ili najslabiji,ovisi kako oni oko nas to gledaju,a njih je ogromna vecina...zato mi koji sanjamo,i nadjemo ljubav koju bi u srcu ponijeli i pod ledenu zemljicu,ostajemo ne svaceni i usamljeni...a toliko malo trazimo ili puno,trazimo srce koje moze voljeti samo jednu osobu i sa njom stariti i umrijeti...

    OdgovoriIzbriši
  6. -Andjeo kaze-: ""Tiho poput aveti cu nestati
    neki ce pamtiti
    a neki brzo zaboraviti
    ali pjesme ce ostati
    kao poklon mojoj ljubavi""
    Neke stvari zauvijek ostaju u nama,pjesme ostaju zauvijek u srcima,Tko svoje tajne cuva za sebe ostaje zauvijek svojim gospodarom..
    ..Iskustvo je strog ucitelj, prvo ti postavi test, a tek potom lekciju...
    I znaj da Ljubav nikad ne umire, moja dragi
    u nama je, ne trune u tmini zemlje pa i onaj tko ode, nestane bez traga...jer Ljubav je sve. Ali i svi grijesi i sva patnja su zbog nje.I kada te Vila ta nezna voljeti kao ti..jer nemozemo isto voljeti svi.
    Samo jedno znaj...U mojim pjesmama zivis ti, Kroz njih i ja zivim.
    Jedino u njima nitko mi te ne moze oduzeti,
    U njihovim stihovima obasjan si sjajem,
    poput najljepse osuncane oaze.
    Barem u ovim pjesmama uspomene disu,
    U njima tvoje ime zlatnim slovima pise,
    Kog ni stoljece nece moci da izbrise.
    Uvijek ce postojati niti koja ce nas spajati,
    Trenutak između jave i san,trenutak besmrtnosti,
    Uvijek ce tinjati jedna iskra mala ,
    One nase ljubavi... pa i iza zida srama..upss,ovaj iza zida placa...)

    OdgovoriIzbriši
  7. neodlazi andjele ima neko ko bi plakao za tobom

    OdgovoriIzbriši
  8. Kad odeš ti , i srce mi slomiš,
    pitam se što time izvodiš?
    Grumen ledene zemljice
    stavicu ti na kovceg
    stavcu prva ja
    msamo da zans,
    neka zemljica bude
    kako želis
    iz gora dalekih
    Sve je samo moja mašta,
    stvarno čini da mislim svašta.
    Kad odeš ti,
    suza iz oka krene,
    pa stane,
    neću više na tebe gubiti dane.
    Ljubav nisi samo ti,
    to ćes i sam vidjeti,
    tvojih očiju san,
    na meni je da počnem novi dan.
    Kad odeš ti,
    i sve zaboraviš....
    Kad odeš ti...
    nismo više mi...
    Ostavicu ti mirise ružmarina,crvenih ruža i pupoljak prekrasnog,otrovnog cvijeta maka ,da ti se nemože približiti žena svaka.

    Od sna cu gradit most
    između neba i zemlje lebdi
    na njem tragovi naših koraka
    U kome smo to snu
    prošetali njime na drugu stranu?

    OdgovoriIzbriši
  9. Rekoše mi da je ljubav jača od snažnih zidova,
    i tu leži moja nada.
    Molim te pokušaj pobijediti zidove
    čvrstom rukom jer OVO dijete je vrlo osjetljivo.
    Tko sam, možda se pitaš?
    Ja sam ona koju znaš vrlo dobro.
    Jer ja sam svaki čovjek na kojega naiđeš
    i ja sam svaka žena na koju naiđeš.Kazu bio je jedan " ANDJEO " koji je samo želio voljeti " VILI " tu ...pa polegao u zemljicu tu...i zato molim te pažljivo slušaj i pokušaj čuti ono što ne kažem.
    Što bih volila da mogu reći,
    što zbog opstanka moram reći,
    ali što reći ne mogu.
    -Da iza ovog paravna...gdje se skupio red žena karavana,...
    -Da iza ovih zavjesa gdje svaka za tvoju kosu hvata kao da je od zlata...
    -Da iza zida plača...gdje svaka misli da je od ljubavi moje jača...
    JA SAM TE VOLJELA KO NIJEDNA...

    OdgovoriIzbriši
  10. Ako Andjeo ode...samo jedne suze iz crnih ociju koje budu tekle cedu biti prave,bolne kao i uvijek jel sa njima nestaje sav onaj svijet... sve one zelje... a ostale suze za njim koje budu tekle su samo LAZNE...i nemaju nikakvo znacenje.

    T...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajme narode kako ste slijepi , pa slika govori više od riječi, a na slici se lijepo vidi da je Vila,Bože "prosti,skapala.Anđeo nikud ne ide pogotovu na drugi svijet ne(čak su mu i krila dobila svjetlu boju)samo je poeta dovršio svoj posao na blogu.A ti Anđele bilo bi lijepo da se javiš ovom svom "haremu", il će Vila od mrtvih ustat i ... i zapjevat ... dragane i jesi i nisi oženi se da vidimo čiji si... :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. ... davno sam znala, mi smo na staklu tek topli dah...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga