utorak, 2. veljače 2010.

Ljubav vjecna

Pogledaj me,
pogledaj oci moje,
nemoj skriti tajne svoje,
samo gledaj i reci nevolim te...

Dodirni me,
neka tijelo zadrhti
al nedaj se prevariti
i onda se povuci
opet naglas nevolim te reci...

Ruzu ovu uzmi
rukama svojim primi
miris njen u trenu osjeti
a zatim uz rijeci nevolim te... baci...

Okreni se i idi
nemoj se niti osvrtati
hrabra si mozes ti to uraditi
nevolim ga sebi kazi i idem dalje zivjeti...

Pa jutro ce novo svanuti
doci ce netko koga ces voljeti
znas da su muskarci skoro svi isti
i svi ce uvijek samo jedno traziti
a ja ipak nekako daleko ti gore stanujem
nekim svojim plavim nebom putujem
za kolibom izgubljenom i nesvacenom ceznem
ljubav vjecnu u snovima prizeljkujem
i kada kazes nevolim te
ja ti milo moje zauvijek nestajem...


4 komentara:

  1. Covece!Ima li kraja tvojim recima!Leleee,nemam reci za ove stihove!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pjesma je VRH!Sada osobno,koliko se jos mislis skrivati,dali tebe uopce netko poznaje?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala...i da netko me poznaje...ali nisam nista posebno...obican i nitko me vjerujte nebi pozelio...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga