utorak, 2. veljače 2010.

Starac i koliba

Prosetah jutros onom starom stazom svojom
i pozeljeh u tren vidjeti sta je sa onom kolibom mojom,
dali je prodavac stari vec nekome nju prodao
mada je obecao "sine samo bih je tebi dao"...

Zaboravih svakodnevne stvari koje stoje
zazeljeh vidjeti one moje poljane u idili tisine,
sendvic,vino,lagana muzika i spreman sam poci
zelim do tog bistrog planinskog potoka doci...

Osjetio nisam da sati su prosli vozeci drumom
uz prozore otvorene plovio sam tom sumom
cvrkut ptica zaljubljenih u borovima trazio
i sam u sebi onako tesko uzdisao...

Nesto u meni je drhtalo sa suzom se borilo
pogled u mjesto pored mene ono je prazno zjapilo,
ipak usamljen sam da ovaj svijet sa nekim podijelim
svatih ko bi njega i zelio sa mnom dijeliti...

Ali misao prekide prizor kao iz bajke
daaa,jezerce malo u planini zaboravljeno
okupano suncem i kao suza bistro,
livade i beskrajno planinsko prostranstvo
i jedna jedina koliba mala
tako mi draga dok oko nje u nedogled samo tisina...

Koliko ponesen svom ljepotom koju oci gledaju
tako u cas i suze na licu pocese da sijaju,
iz dimnjaka kamenog dim je isao
vatru u njoj vec je netko meni stran upalio...

Vec sam svaku nadu u sebi ugasio
pomirio se sa sudbinom zlom tu kolibu netko je kupio
i porazen sa snom koji je izgubljen
spreman da se natrag okrenem,
pozeljeh samo da vidim dali je sretan taj sto u njoj

zivi...

Korakom teskim dodjoh do vrata drvenih
kako samo divno izgleda osjecaj kao da je moja,
kao da zeli da blista u punom njenom sjaju
dok cuje moje korake kako prema njoj koracaju...

Ali na njoj nebi starog natpisa
da se prodaje sva ta bajna idila,
ruka pokuca i srce u meni zadrhta
a u cas otvorise se ta vrata
i na njima poznato lice onog moga starca...

Rijec u grlu mi je stala a suza me izdala,
pomislih pa zar jos nije prodana
zasto na njoj nema onog starog natpisa,
zasto je starac i sada cuva,
na sve to dobih samo smijesak tog covjeka
i njegove rijeci,
"sine kada si otisao iz ove kolibe male
odmah je moje srce od prodaje odustalo,
i mnogo njih je poslije tebe dolazilo
zeljelo kupiti ovo sto je od nje ostalo,
i placali vise nego sto se trazilo,
ali je nikome nisam dao,
cekao sam i cekla je ova koliba moja
povratak tvoj jer te mnogo zavoljela,
ti ces je samo znati cuvati
njen kamin onim punim zarem naloziti,
samo ti sine znas ovu kolibu voljeti,
zato moje srce nikada nikome je nece prodati
zelim je tebi na dar pokloniti,
da mozes svoju ljubav sa nekim u njoj podijeliti"...

Broj komentara: 9:

  1. Svi bi mi volili jednu kolibu,ali ti je izgleda zelis mnogo vise od bilo koga:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha, stiže i do kolibe!Hm, da vidimo ,nedavno si šetao plažom,pa krenuo u planinu i stigao do kolibe.Znaš,uspijem li ju locirat,oduzet ću ti pravo prvokupa.Koliba u planini a more satak dalje,san snova.Bit će moja.Tebi i Tini( e ta mala te stvarno voli,nepošteno je da govoriš kako si usamljen)ustupit ću je vama zimi a moja ljeti.Jel' pošteno?E još samo da dobijem 7 na lotu i koliba je moja.
    P.S.Kako te je pošlo pisanje,možeš počet i prozu!Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima dosta koliba,nema potrebe za jednom se otimati.Moja je zabacena,rusevna i nikakva,ali bitno je da kamin ima,toplota,mir,tisina,san bezbrizan i nigdje nikoga,sve ostalo se napravi samo ako ima ljubavi...I jos nesto zelja je bitna Iva,kada dvoje zele svoj san i bez novaca oni to ostvare...Zelim da dobijes 7 na lotu...
    I drugo Tina nije mala,ona je Tina...ostalo oprostite nezelim dijeliti sa bilo kim...
    Anonimono...da zelim tu kolibu...i imat cu je...

    OdgovoriIzbriši
  4. A tebe nasmijat...
    Ono za Tinu bio je kompliment,zamišljam je kao vrlo dragu osobu i zato sam je tako oslovila.O.K.
    Neću te ometat u pisanju...

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Iva
    ALI SAMO JEDNO NEMOJTE MI POVRIJEDITI ANDJELA

    OdgovoriIzbriši
  6. Izvinite par dana sam tu na blogu i meni nista nije jasno? Uzivam u pesmama koje Andjeo pise,ali svaka ima dozu bola (izvinite ako gresim!) i on je vec povredjen? Trudim se procitati sve pesme i komentare,te smisao povezati,ali uvek nanovo me iznenadi,on toliko dugo (izgleda) zivi sa boli?
    Verujem da postoji razlog zasto komentare mora videti i zatim objaviti.Mozda sam pogresila sto konstatujem ovo jer nisam do kraja procitala sve,izvinite.Izvini Andjeo i ti ako komentar zavrsi u smecu necu se ljutiti!

    OdgovoriIzbriši
  7. OVAKE KOMENTARE NECE BACITI U SMECE
    MISLA SAM NA VAS DA GA NE POVRIJEDITE AKO SAM JA VEC NEMOJ TE GA KRITIKOVATI PUSTITE GA DA PISE CITAJTE GA UZIVAJTE AKO MOZETE

    OdgovoriIzbriši
  8. Lele Tina,znaci tebi su sve ove pesme posvecene.Veruj mi mnogo puta sam se upitala dali ta devojka uopste moze citati njegove pesme i kako se oseca?Zelela bi jos samo ovo dodati (moje licno misljenje),malo je muskaraca kao Andjeo (ja ga tako dozivljavam kroz pesme).I videla sam da vasa ljubav nikako nije obicna.Iskreno volela bi da budete srecni!

    OdgovoriIzbriši
  9. Znas onu pjesmu "Moj lipi Andjele",pa milslim da bi bilo i "Lipo" reci na tko si i di ti srce spava?

    OdgovoriIzbriši

Pretraga