subota, 26. prosinca 2009.

Ovaj grad me lomi...

Ovaj grad me lomi
njegova svjetla me guse
stranac sam ovdje
stranac i kod kuce...
nedaj me jedino moje,
nedaj da me ulica zamete,
prasina izbrise tragove,
nedaj ovaj sjaj u oku mome...
nedaj me...molim te...

Umoran sam od bespuca
istrosen u jutrima nicega,
cekanje sunca postala mi navika,
nedaj me mojim Andjelima
da me ponesu putem neba i oblaka,
nedaj da se vratim na stazu
koju sam davno zaboravio...

Smiraj zelim,
iskreno ljubiti,
zelim te voljeti,
svu ljubav svijeta samo tebi dati,
nedaj me milo moje,
ti si jedina koja me razumije...
i koja u potaji svijecu pali za mene...

Ruzu ovu u grudima cuvam za tebe,
usne ne ljubljene cekaju tebe,
suze srece neisplakane stoje
cekajuci ruke tvoje,
srce prepuno ljubavi kuca
samo za tebe,
i ove oci moje cekaju da vide oci tvoje...
nedaj me jedino moje...
nedaj me nikada nikome...
nedaj me...
kao kapljicu vode na dlanu cuvaj me...
kao sto cuvam ja tebe...

4 komentara:

  1. i ja te volim isto kao i ona tina

    OdgovoriIzbriši
  2. Neznam vise tko je ko,objavljujem komentare da nebih nekoga uvrijedio i nisam vrijedan necije ljubavi...ipak gdje mi srce spava to znam samo ja...

    OdgovoriIzbriši
  3. znas ti moje kad ja napisem jasno i kratko

    OdgovoriIzbriši

Pretraga