ponedjeljak, 16. studenoga 2009.

uz pjesmu da pjevate...

UZ OVU PJESMU JEDNO MALO IZNENADJENJE...NADJITE PJESMU OD MERLINA "DA JE TUGA SNIJEG" I UMJESTO RIJECI MERLINA PJEVUSITE OVE MOJE RIJECI...ZNAM DA NECE BITI KAO NJEGOVE ALI PROBAJTE...

Ja neznam ko si ti...
ja neznam ni cija si...
nocas kad mi sve
tvoje nedostaje
jedino mojeeee....

Ja neznam ko si ti...
dal me mozes voljeti
uz mene stariti
ruke mi drzati
za zivot cijeliiii...

Ehh da je tuga bijeg
i da me s jutrom napusti,
mogao bih moje jedino
da ne pomislim
sa nekim te dijelim...

Eh da je tuga led
i da ga sunce otopi
nebih ti rekao ni tad
ko sto nemogu ni sad
ja te volim...

Daljine su to
u sebi sam plakao
tad sam ti rekao
nije Vilo dovoljno
da mi cujes glas...

Daljine su to
al je srce mislilo
da je ljubav pronaslo
i zavoljelo
bez obzira na straaaaah...

Ehh da je tuga bijeg
i da me s jutrom napusti,
mogao bih moje jedino
da ne pomislim
sa nekim te dijelim...

Eh da je tuga led
i da ga sunce otopi
nebih ti rekao ni tad
ko sto nemogu ni sad
ja te volim...

2 komentara:

  1. Eh da je tuga snijeg,tako ide refren Dinin,indenticna pjesma i stihovi,malo cudno al et tvoje je pravo napisati i nesto izmjeniti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Eh da je tuga snijeg,tako zapocinje Dinina pjesma,indenticna je s tvojom,al et nije za zamjeriti ako si malo izmjenio i ubacio svoje stihove !

    OdgovoriIzbriši

Pretraga