petak, 26. lipnja 2009.

Moji Andjeli...


Umoran sam moji Andjeli,
umoran je vas polubrat
od ovih lutanja...

Za ove oko sebe sam nesvacen
od vas odbacen,
samo zato sto sam crn
i prepun ljubavi...

Moji koraci svakim
danom sve su tezi,
na kojem ste me to
nebeskom sudu osudili
i koju presudu mi donijeli
a da moj glas
niste niti
culi...

Recite koliko jos
sa bolom i tugom
se moram druziti
i zasto mi nedate
jednostavno umrijeti...
zar mislite
da ce neko za mnom zaplakati
i crne ruze na grob mi
donijeti...

Znam uzalud i pitam
samo cutite
zato i pomislim
jesam ja to izrod
od cijelog ljudskog roda
ili je obratno,
oni svi hode
vec stazama znanim
dok ja i dalje lutam...

Da ko to moze svatiti
da za srecu treba malo
kada je mozes uzimati mnogo,
ko moze svatiti
jednu skromnu kolibu
kad mozes imati dvorove,
ko moze svatiti
da imas jednu zenu
sa kojom zelis stariti
kada ih mozes imati
na desetine,
ehhh,
da,
ipak ce biti da sam ja
taj izrod,
koji trazi
nemoguce...

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga