petak, 26. lipnja 2009.

Zagrli me...





Zagrli me ti
i oprosti mi
sto mogu samo ovim
rijecima teskim te voljeti...

Zagrli me tu
u tom prostoru
u nekoj izgubljenoj sjeni
za koju pomislis
da je moj lik usamljeni...

Zagrli me jastukom
koji do tebe je prazan
mojom majicom
mojim parfemom
mirisi me
osjeti me
poljubi me
mojom slikom
mozda vec odavno zaboravljenom...

Zagrli me ikonom
ispod koje pise moje ime
srcem me grli
dusom drhti
mojim brojem me voli
i prsticima samo ispisi
volim te moj jedini...

Zagrli me sad
ovaj tren
ove noci
jer sutra ti vec mozda
mogu umrijeti
i neces moci te rijeci
reci
rukama grliti
usnama ljubiti
mozda ce tada suze teci
a u grlu ce samo ostati
"Andjelu molim te ustani
jer bez tebe nemogu zivjeti
i niko me nemoze voljeti
kao ti jedina moja ljubavi"...

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga