utorak, 16. prosinca 2014.

Zaljubljen...

Sve ce otici u vjetar
dani,godine i zivot
ali jedno se pamti
biti zaljubljen,
a to je kada raspolovis jabuku,
to je kada stope po stopama gazis,
to su sitnice
koje su najkrupnija stvar
biti zaljubljen...

Sve ce proci mila
ali nevinost davanja
kada sce i dusa zeli
kada tijelo drhti na dodir,
kada smo puni sebe i da se usne ne dotaknu
to ostaje
biti zaljubljen cijeli zivot...

Ja nisam od onih koji sute
ja nisam od onih koji zele tvoje tijelo
ja sam tek jedan od onih koji bi uz tebe da drhte
ja sam samo zaljubljen u tebe
a to je moje savrseno nebo...

Znas kada zaljubljene oci suzu puste,
kada se otme uzdah sam od sebe,
dusa kada zeli da vrisne,
to je mila moja nirvana,
to je zaljubljen
od toga vise se ne moze voljeti...

Broj komentara: 14:

  1. http://youtu.be/ic8ZJbozYFY

    OdgovoriIzbriši
  2. Kada posjetite moju dusu
    udjite u nju ali pustite neka spava...

    Kada udjete u moju dusu
    sa izvora njenog ljubavi se napite...

    Kada dodjete u moju dusu
    ruze mirisne pomirisite ali ih ne trgajte...

    Kada zakoracite u moju dusu
    u tisini smiraja dana iz nje laganu muziku osjetite...

    I onda kada budete odlazili,
    molim Vas ostavite sve onako kako je bilo,
    mozda poslije Vas jos neko navrati,
    mozda navrati moja Vila...

    OdgovoriIzbriši
  3. mjesec je u znaku skorpije... i tisina nadje put u noci srebrne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još se hranim Istom zabludom...

      Izbriši
    2. po 50 put slusam ovu pjesmu,nisam znao da postoji i hvala na preporuci...vrlo je tesko izabrati rijeci nekome za koga mislim da zna sta je ljubav

      Izbriši
  4. Ah...koji divni stihovi...

    OdgovoriIzbriši
  5. svi grijesimo,a zivot tako kratko traje

    OdgovoriIzbriši
  6. Još se hranim istom zabludom��

    OdgovoriIzbriši

Pretraga