subota, 29. studenoga 2014.

Sreco izgubljena...

Vatra tek se upalila u kaminu
kad neko zakuca na vrata,
sva promrzla od kise
sa suzama na licu stajase ona,
oprosti ako nisi sam
pozeljele ruke da te grle
pozeljele oci da te gledaju
pozeljele usne da te ljube
rece tiho kao da se boji
da ce vrata ponovo biti zatvorena...

Molim te zatvori 
rece kroz suze ona
dosla sam da te vidim
makar po poslednji put
sreco izgubljena...

Njeno lice vrati mi sjecanje
kako je znala voljeti
a sada na vratima stoji
i place...

Oprosti mi ako nisi sam
dosla sam da te vidim,
makar po poslednji put
sreco izgubljena... 









Broj komentara: 11:

  1. Da li ce mozda biti nastavak ove pjesme?
    Predivna je...da li su vrata ostala zauvijek zatvorena...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam zasto, ali uvijek sam volio vozove...
    Ne znam da li ce biti nastavak pjesme,a vrata dok ne otvorimo ne znamo ko kuca

    OdgovoriIzbriši
  3. Promrzlim rukama stezala mi lice
    dok usne krenuse da ljube,
    tiho prosaputa
    oprosti mi ako nisi sam
    ali jos uvijek mi nisi rekao zbogom...

    Okrenuh se kao da nikog nema
    i njene uplakane oci osjetih na ledjima,
    tiha soba postala je tijesna
    za srce koje me stezalo u grudima,
    zelio sam reci dobro dosla ljubavi
    ali kako oprostiti sto te nema godinama...

    Shvatila je tog trena
    da nas dvoje vise nema,
    od bola slomi se ona
    i njeno srce u grudima,
    drhtavim usnama jos jednom prosaputa
    da li si jos uvijek sam?
    Rekoh Da...jos od dana kada smo jedno drugom ispustili usne

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno...svaka rijec boli...

    OdgovoriIzbriši
  5. *Ko smo u stvari Ti i ja?Ljubav ,sreca ili tuga, bol,mir, tisina, nemir, san ili java.Ko si Ti u stvari? Reci mi zasto te bez prestanka toliko volim i zelim zasto si mi stalno u mislima....jesi li ti mozda odraz moje duse,jesam li ja mozda odraz tvoje duse...* *Ne...nezelim da razmisljam...oblacim zelju i dopustam da me imas bez pravila,bez razmisljanja.Pored tebe sve zaboravljam...i svoju proslost i svoju buducnost...pustam se dodirima i osjecajima da me nose...Samo jedno znaj...pretvori li se ovaj san u crno nistavilo,obecavam ti da cu zaboraviti sanjati...zaboravicu voljeti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dakeko, tamo srce mi je ostalo, pred tvojim vratima u snjegu, da kraj tebe budi se.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo mali je broj onih koji znaju da uzivam u snijegu

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrijeme snijegova...

    OdgovoriIzbriši
  9. dodji da zajedno pravimo snjeska bjelica

    OdgovoriIzbriši
  10. Kad moje ruke ne mogu zagrliti osobu koju volim, onda je zagrlim molitvom, kao tebe Andjele

    OdgovoriIzbriši
  11. Nekada jednostavno sam zatecen,cak niti dani sto sutim tu ne pomazu...zatecen

    OdgovoriIzbriši

Pretraga