petak, 10. prosinca 2010.

Svijece i Ruze...

  Jedna ,
druga,
treca, 
svijecu za svijecom palim
     neka gore kao sto ja u grudima gorim,
  jedna ,
druga,
treca 
ruzu za ruzom stavljam
   bijela,crvena,roza,
sve tri opijaju,
     i sve tri su ljubavi boje,
        cista,
      pozuda,
      let snovima
           tako im citam ove mirise
  koje zanose
    kao oci tvoje...

      Enigma i moc tisine,
            dok cekam da mi pokucas na vrata,
           cekam da otvorim i najljepsa ruza udje
              svojim mirisom tijela i kose
            rascvjeta ove usnule zelje moje
            koje se vec bude na pomisao
              ljubiti njezno usne tvoje...

           Vrijeme kao da stoji 
         i zelim ga gurati,
             pokusati sto prije do tebe doci,
          neznam dali ovo pozuda iz mene govori
        ili jednostavno stane u samo tri rijeci
                   ZELIM TE VOLJETI....
          I VOLJETI
                  I VOLJETI 
                 I ZAUVIJEK VOLJETI.....

Broj komentara: 9:

  1. Želim te voljeti, zauvijek voljeti...Nemoj me odbaciti, već me nježno zagrli i položio, da se osjetim sigurnom u zagrljaju tvom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozes li me voljeti zauvijek, kao sto tvoja pjesma kaze, andjele zelim da te volm i da me volis od sada do vjecnosti.Hoces li, voljeni moj?

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam da se sve iz coska gleda...stvarno...zbilja...uistinu...ne bih zelio biti voljen od svih...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmm , cudno je to sto se neciji komentari ne postave , kao da se plasimo reakcije drugih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja Te volim. To je jedina istina.

    OdgovoriIzbriši
  6. Od koga želiš biti voljen?

    OdgovoriIzbriši
  7. Eto komentari objavljeni,nadam se da su pojedini zadovoljni...molim Vas...zelim samo pisati pjesme...tuzne...takva mi je sudbina...

    OdgovoriIzbriši
  8. sjeti se kome je ova pjesma i kada posvecena?

    OdgovoriIzbriši

Pretraga