četvrtak, 9. prosinca 2010.

Mi se nismo voljeli...

Mi se nikada nismo voljeli
samo smo drhtali 
kada bi jedno drugo vidjeli...

I ne mi nismo plakali
kao sto to rade zaljubljeni,
mi smo jecali sami u postelji
kada to nitko drugi ne vidi...

I nismo mi krili ljubav nasu
samo smo cutali pred svima,
cije su to usne zakljucane
u nasim grudima...

Stvarno...mi se nismo voljeli
samo smo zeljeli
umrijeti zajedno...ljubeci se...

Broj komentara: 8:

  1. ja to zelim sada, umrijti...ljubeci tebe, voljeni moj.

    OdgovoriIzbriši
  2. samo kraj tebe bi mi i smrt bila lijepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. samo uz tebe, i smrt se cini zivot...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelim samo jedno napisati...komentari nece biti zabranjeni...

    OdgovoriIzbriši
  5. ja cu jedno reci, pismo, napisano. sutra...

    OdgovoriIzbriši
  6. Tek da bude receno...anonimno...

    OdgovoriIzbriši
  7. na znam sta je bolje, ima...ime.

    OdgovoriIzbriši

Pretraga