srijeda, 12. rujna 2012.

Oprosti mi ljubav...


Oprosti mi nabujalu rijeku osjecaja,
znas da nikada nisam znao sakriti ljubav.

Oprosti mi popucale oci u spokoju nocne carolije 
sto zele ostati budne,
znas i kada sam najumorniji za tebe zelim biti  naspavan.

Oprosti mi ne savrsenu matematiku 
sto sam uvijek sabirao jedno i jedno kao jedno.

Oprosti mi potrebu u posvemasnom upijanju i beskonacnom nestajanju u tebi,
i nije to zvjerska potreba zagrljaja 
nego dusevna idila pomijesana sa mucno isplakanom suzom da budes jedno u jednom.

Oprosti sto rastvaram dusu tvoju i svoju,
grebem srce do vrele krvce pronicuci u smiraju noci zapetljanim dusama do dna.

Oprosti sto nikada razotkriti necu tvoja kolebanja volje,
suzu koja tece a na dlanu ne nudis da ispijem.

Oprosti sto ne pogadjam ono nepoznato u tebi,
sto zivis zivot napamet,
a ipak te osjecam tako bliskom,
dusu citam iza ociju i bistru vodu koja nema niceg pritajenog osjecam.

Oprosti jer sebi oprastam zelju,sram,ljubav...
ljubljene usne slusati sto su dio mene,
prizeljkivati toplinu dlana na obrazu,
slusati misli koje dobacujes a koje ostaju daleke...

Oprosti mi...sto te volim...

Broj komentara: 7:

  1. Oprosti, što te samo srcem razumjeti mogu. Oprosti što nisam kao ti. Oprosti što ne razumijem taj tvrdi oklop, iza kojeg se krije mekoća svile. Ja sam sve oprostila, sve osim ljubavi koja me ne napušta. Nju ti ne opraštam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bili to "zvuci tvog srca" ili "ljubav je samo riječ", kako god ,izuzetno lijepo napisano...jednostavno ...obilje...

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno napisano Fay...Hvala Cecilija

    OdgovoriIzbriši
  4. Od srca komentar je uvijek divan komentar

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelim da ostavim
    otiske na pjesku vremena
    Da znam da ima nesto
    Nesto sto sam ostavila
    iza sebe...
    Bila sam ovde...
    Zivjela voljela...:)

    OdgovoriIzbriši

Pretraga