nedjelja, 8. travnja 2012.

Nauci me...


Nauci me cutati
kad' ulice su tako tijesne
da od sjenke mogu pobjeci,
negdje na dnu mojih ponora
ti kazes samo volim te
i odlazis...

Kako me uspijes precutati
jeftine lazi svima prodati,
davno je bilo ljubavi
kada snovi su zaplovili...

Nauci me
od zivotnih snova pobjeci...

Kako me uspijes precutati
poslednjem zrnu mladosti
koje se nada
da nece postati pepo sivi...

Kako me uspijes prezivjeti
u tom zarobljenom tijelu
koje koza u lancima drzi...

Nauci me
kako uspijes prezivjeti 
od dvije rijeci volim te...

Nauci me ljubavi
gdje od snova pobjeci...



4 komentara:

  1. Gdje god bio, sklopi oči, vidjećeš mene, jer ja gledam tebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. prvo te moram nauciti zivjeti bez mene

    OdgovoriIzbriši
  3. Sreca je tako naivna i providna...traje samo koji trenutak.Pomislimo u trenutku kako zivot ide na bolje,a sutra opet sve po starom.Ljubav je jedino vjecna i zena je svorena da bude voljena

    OdgovoriIzbriši
  4. ljubav je vjecna i zena i muskarac su stvoreni da se vole:)

    OdgovoriIzbriši

Pretraga