nedjelja, 25. ožujka 2012.

Samo moja...

Vama je ostavljam
cuvajte ljubav moju
vratite osmijeh na njenom licu...

I oci njene ostavljam vama
tako ciste i blage
da joj brisete kada pocne da place...

Ostavljam vam njeno tijelo
dodira toplih gladno
budite njezni sa tom kozom,
recite joj nesto lijepo
nemojte da se umori od cutanja...

Ostavljam vam ruzu moju
svakog jutra je zalijte
ali ako ne procvjeta
miris svoj ne pusti
znajte da ona za nekim tuguje
tad' mi nju vratite
jer ona nikada nije bila vasa
i cijeli zivot je bila moja
samo nije znala
pa jadna u korovu ponikla...








3 komentara:

  1. Ako me poželiš opet voljeti, skupit ću svoju ljubav svu u jedan kofer kofer ljubavi. Krenuti ću prašnjavom cestom prema tebi. U sebi ću reći moram požuriti, on me sigurno čeka. Ne bi bilo lijepo kasniti. Ljubav me čeka moja sreća. Samo moja. Moj život me čeka. Ljubavi raširi svoje ruke, otvori svoje srce' primi me u svoj toliko očekivani zagrljaj mogu li biti samo tvoja ljubavi? Jesam li ti baš ja- upravo ta.?

    OdgovoriIzbriši
  2. Anđele ljubav je čudna pojava, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubav je jednostavno cudna i jedino sto vrijedi u zivotu imati i cuvati

    OdgovoriIzbriši

Pretraga