četvrtak, 29. ožujka 2012.

Imam te...

Imam te
sutonom zagrljenu u suncu
dok poslednjom zrakom topline
milujes bose tabane u pijesku...

Imam te
sirovim mukom ne dorecene strasti
sred grcevite borbe
otimanja cvijetnog sna
kako bi mirisao na javi...

Imam te
nepresusnim izvorom sutnje
koji ogrnuh plastom bjeline
da nutrinom mi toci
i tijelo gladno strasti prekriva...

Imam te
i kada te nemam
sjecanja boje samo se mnoze
crtajuc tvojim rukama
po golom tijelu,
i bojim se do kraja su dosle
jos samo jedna tacka
i tvoj sam...obuzela si me...
za moja i tvoja nova jutra...

Broj komentara: 8:

  1. kada sam prvi put pronasla ovu stranicu suze su krenule i kazala sebi nikada vise a slagala.ti tako jednostavno ruzno pises da covjeku kao meni se okrene zeludac,sirovo,prosto,ali suze su izdajice.sebi kazem kakvo drsko premetanje rijeci bez smisla,a zatim jos jednom procitam pjesmu i zaplacem.kao sto ti drsko se igras rijecima sebi dajem pravo da pitam,zasto tugujes,zasto suze u svakoj pjesmi? svakodnevno bacim pogled na komentare mada sam tu zbog pjesama,ali voljen si kroz te komentare,objasni andjele ko ti ukrao srce i ciji si?

    OdgovoriIzbriši
  2. On tako lijepo i toplo, srcem i iskreno piše.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao sto jednom rekoh pjesme nastaju vodjene osjecajem i trenutkom,nema prepravljana,nema dotjerivanja,nema niceg' osim iskrenog osjecaja.Zivot je tuzna pruga sve do stanice srece kada covjek izadje i zauvijek ostane,ja jos uvijek u tom vozu sam.
    Ciji sam...ima vec vremena kako sam prestao sanjati i biti niciji

    OdgovoriIzbriši
  4. ne znam što, anonimno misli, ali ja mislim drugačije. isto tako ima pravo na svoje mišljnje. no biti ničiji i nesanjati je tužno, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro, ali...kome pripada tvoje srce?

    OdgovoriIzbriši
  6. Srce je na planini,u kolibi pored kamina...
    Tople ruke su divne,sendvic,kafica,lm

    OdgovoriIzbriši

Pretraga