subota, 5. ožujka 2011.

Zbogom Dragi...

ZAMOLJEN SAM DA NAPISEM OVAKVU PJESMU...I ETO NAPISAO SAM...

Eto Dragi
ostaj mi dobro,
biti ce sve uredu...
ne brini...

Proci ce sve
nista nije vjecno
pa tako niti mi...

A kada se prisjetim
mi nikada nismo postojali,
cak i ovo dijete
nije bilo plod ljubavi,
nego nekakvog plana
Tebe...
covjeka koji je nosio masku
cijeloga zivota,
covjeka sa dva lica,
covjeka koji je promijenio tijela i tijela,
da bi dosao na dno svoga dna...

Eto Dragi
netko drugi ce pjesmu ovu pisati
jer ja neznam pjevati,
s tobom naucih samo kako je plakati...

Zbogom Dragi...
covjece sa stotinu lica,
ja i moje dijete
biti cemo slobodne kao dvije ptice
pjevati jutru,
radovati se novom danu,
a ti mili...
zbogom...
sretno ti bilo u tvome blatu...

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga