nedjelja, 12. prosinca 2010.

Vrata duse moje...



Odjenut cu ruho na golo tijelo
satkano od zvjezdanog neba,
sirovom ceznjom da odise
i strascu neka treperi taj kaput snova,
tako se bolje vidi
koliko sam gladan tvojih uzdaha...

Biti cu grijesnik koji krade
potajno med sa tvojih usana,
ikona mala i nepomicna
na vrhu tvoje jelke
koja te prati kao sjena
u noci kada se ljubav poklanja...

Otvorit cu vrata moje duse
da udjes u nju bez kucanja i stida,
ali jedno samo moras znati
kada udjes vrata cu zatvoriti,
ostajes u meni zivjeti
za vjeke vjekova...

1 komentar:

  1. saljem ti pozitivnu energiju preko svih brda planina dolina kroz maglu gustu koja se izdigne sto su izmedju nas preko svih mora rijeka jezera moje srce ce uvijek stici do tvoga srca paziti na tebe misliti na tebe voljeti te...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga