petak, 22. listopada 2010.

Volis li me...

U noci prepunoj mjesecine
dodjoh ti pod prozore ni cula me nisi,
i zastadoh jedan tren
da te pitam samo rijeci tri
volis li me...

Da, 
evo zovem te osjetis li...
dali se nesto u tebi probudi
san se poklopi 
moj,
tvoj,
znas da sam tu,
otvori prozor da udju rijeci...
volis li me...

Pozuri,
 nemoj cekati voljena
znam da se samo skrivas
i uzivas u mojoj ljubavi,
volis da te volim,
volis da ti sapucem ove pjesme,
volis biti voljena
a ja samo jedno zelim znati
volis li me...

Broj komentara: 6:

  1. Volim,volim, volim.

    OdgovoriIzbriši
  2. ti si moja ljubav, znaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divljaruzice evo objavljeni su komentari,ali vjerujem da grijesis,velike su to rijeci upucene nekom koga ne poznajes...hvala na komentarima

    OdgovoriIzbriši
  4. Andjele.. ne zamjeri im sto te vole...
    Zar nije lijepo znati da si voljen..?
    Evo i ja.... volim tvoje pjesme :)
    Veliki Pozz..!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sebe nalazim u tvojim pjesmama. Pronalazim svoje boli, svoje osjecaje, svoju bezgranicnu u meni skrivenu, ljubav...Dali je potrebno za to poznavati pjesnika? Moje rijeci su upucene njemu, onome koga volim, ne ja vec moje bice ga voli. Isto kao sto su tvoje pjesme upucene njoj, onoj koju ti volis. Cilj jeste, dotaci publiku, ja se osjecam dotaknutom, osjecam da me tvoje pjesme doticu.Hvala sto objavljujes moje komentare. Necu te razocarati...Tvoj sam fan, ok?

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada gledam tvoje lice, uvijek osjetim toplinu koju nosi ljetna noc...Dodirnem li tvoje ruke, uvijek osjetiv vedrinu koja mi je dala moc...i kad dode dan, nas zadnji dan...kad prode san...nas zadnji san...i tada cu...da te volim kao i sad...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga