subota, 1. kolovoza 2009.

Andjelu moj jedini...


Rodjen u inat drugima
nisam birao oca i majku,
nisam imao izbora,
nisu me niti pitali
dali bi zelio zivjeti u ovom svijetu...

A mozda da su se sjetili
ili barem na tren pomislili,
mozda bas tada bi uvidjeli
da nisam isti kao ostali,
da u mojim ocima je drugi plam
u srcu mom drugi je zar,
mozda,
mozda,
eh mozda da su se sjetili
mozda me nebi ni rodili...

Ovako glogov vijenac po rodjenju dobih
amanet mi to bi za zivot cijeli
rastoh uz njega
i sve vise me stezao
trnje sa mene nije imao ko pokidati
toplih ruku zeljan sam ostao,
vjecno zarobljenik svog labirinta zelja
zene koja voljeti do smrti moze
ahhh,
a toliko sam se trudio
pronaci je u ovom vrtlogu
cemera od zivota,
svoje sunce dohvatiti
i uz njega zivjeti...

Da oce,
da majko,
pored vas ipak siroce sam
koje samo Vam luta svijetom
sa samo jednom zeljom
zaspati pored voljene moje
njene usne da me ljube,
suze da mi pokupe,
glog da mi skine,
srce da miluje,
pustili ste me moji voljeni
da Vas Andjel bude niciji,
ucili me da se borim
a u mene niste usli,
moju ljubav za kojom vapim
niste svatili,
i kako sada bilo kome reci
da samo zelim
biti neciji,
ko ce moje snove voljeti
moje oci obljubiti,
ko ce sa mnom plakati
ko ce me tjesiti,
kome da dam ovu svoju snagu
i volju da se zivota ne bojim,
ko da me svati
kada ni Vi to niste mogli...

Vas sin se umorio,
u zelji da budem neciji
sagorio,
ostala mi je samo
ova noc koja u krilu me njise,
ona i samo ona
moje korake razumije,
moje suze brise,
i samo ona mi sapuce
Andjele neboj se
imas mene
jedinu koja te razumije...

Da,
ostala je samo ona
kao vjecna saputnica kleta,
a tako zarko zelim
zamjeniti je sa suncem
voljeni moji,
tako zarko zelim biti neciji
tako,
tako,
tako,
jako zelim cuti rijeci
VOLIM TE
Andjelu moj jedini...

Broj komentara: 9:

  1. Voljela bih i neznaš koliko da te nikad nisam upoznala,da nikad nisi ušao u moj život,da tog dana nije ni bilo kao ni onog kad sam otvorila ove stranice,da nikad nisi ušao u moju privatnost u moje šetalište mira,niti u moj kut tišine i da mi večeras ne čitaš misli i pretvaraš ih u pjesmu,jer neželim da tuga ostane zabilježena,da se nikad ne približiš zidu plača,da me nekriviš jer kriva nisam i da nikad nesaznaš kako je meni jer nikad razumio nebi a tebi želim da čuješ riječi koje žudiš čuti,da te sunce obasja a noć nikad ne pristupi.Ti nemaš razloga pravih da bi tako očajan mogao biti.

    OdgovoriIzbriši
  2. ejjj noci kako tako pises ja andjela trazim da vidim mjesecima a nemogu budi presretna sto ga uopste poznajes vrlo rado bi se mijenjala sa tobom a tebi andjele jos jednom kazem andjelu moj jedini

    OdgovoriIzbriši
  3. Znaš ,Lejla ,kad bi znala što neznaš,mislim da bi drugačije mislila.A ni ja ga nebi mijenjala,jer ono što ja mogu podnijeti,sumnjam da bi i jedna od vas na komentarima.Izvor moje snage za to je neiscrpiv.I sve samo u jednoj riječi koja sve podnosi...,no čovjek je čovjek pa kad klone najprije pomisli kako bi bilo da je drugačije bilo i naravno najčešće pomisli da bi lakše bilo pa tako i ja.A anđelu moje riječi neće značiti ništa,pa prema tome neće ga nit pogoditi,stoga Lejla "no sikiriti ".

    OdgovoriIzbriši
  4. Naprotiv noci,tvoje rijeci su vrlo jake i pogadjaju strasno duboko...Nisam mogao ostati nijem na sve ove gore navedene rijeci...Mislim da si u prednosti i to ogromnoj,ja tvoje ime neznam,a ti poznajes ko je Andjel...Oprosti ali samo jedna osoba zna ko je Andjel i ako si ti ta osoba onda ces reci sta na vrh drvceta ide umjesto cega...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne, nisam u prednosti (80% nije 100%),sjećam se rečenice"Šta ti...na ovim vratima",o ostalom što me dovodi do zaključka( nalazi se u tvojim pjesmama) ,tko si?, dovodi mi i do pitanja"zaaašto?" a na vrhu mog drvceta uvijek će stajati betlehemska zvijezda.Ti si u nevjerojatnoj prednosti,zasad,no i ja svim svojim skromnim snagama trudim se ići kroz život časno i pošteno i stoga vjerujem da će mi biti otkriveno sve što je dobro za mene pa tako i tvoje veličanstvo anđele.Kad nešto čovjeka pogađa to može biti i dobar znak a taj je da ima obraza.Toliko,žurim na posao.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oprosti,anđele za riječi koje su te pogodile,ako te tješi svaka tvoja tužna pjesma isto meni čini. Večeras sam i previše tužna a ti napiši u inat nešto lijepo.:-)za laku noć,pred ponoć ću doć.Merci!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam samo jedna izgubljena dusa u potrazi za vjecnom ljubavi,mozda je malo ili previse,ali srce tako zeli protiv njega nemogu...Uvrijedjen nikada nemogu biti,rodjen sam da toplinu podarim a u svoje kutove se skrijem i u njima samujem kada mi treba snage,zato tu svoju ceznju prenesem na ove stranice onima koji su poput mene...A noci ili zvjezdice ili merci,igra rijeci je blago dato onima koji znaju se sa njima igrati,zar bi bilo zanimljivo znati sve o svakome?Nisam u prednosti,ipak ti iz pjesama crpis mene,moju dusu,snove,povrsina je za one koji se zadovolje time,a da nikada ne udju u dubinu...Zamislim se nad tvojim komentarima,jer su poput labirinta...

    OdgovoriIzbriši
  8. Izgleda anđele da si ti u pravu,a možda sam i ja u težini tajne ljubavi tek otvorila kriva vrata i pronašla u tvojim pjesmama nešto što uopće nije moje, a j..... što se babi tilo to se babi snilo.Crpiti nije mi bilo namjera nikog,ničiju dušu(Božesačuvaj) a snove pogotovu ne(a crpiti zvuči kao da sam pijavica,ma di me usporedi s nečim što ni na tv-u nevolim vidjeti).Da se razriješi labirint prije nego postane gordijski čvor i tebi i sebi ću olakšat vratit ću se u svoj kut mira.Par dosad mojih(kad ih ovdje ostavim odričem se prava na njih)stihova neka ti budu,ako je moguće,naknada za sve što sam "iscrpila"iz tvojih dubina.
    ****
    Na ove moje staze
    rasute su trnove grane
    i nebo iznad
    sve češće sunce skrije
    a često,tako često
    poželi srce
    da sretno se smije.
    E,da je otkrit
    jedan mali,sićušan
    kutak mira
    odletjeti
    na krilima radosti
    iz tuđih i svojih nemira
    i zaplovit prostranstvima
    neotkrivenih ljepota
    tajanstvenog svemira

    OdgovoriIzbriši
  9. samo da ostavim trag i da ti kazem da si mi drag...nedostajes mi..110

    OdgovoriIzbriši

Pretraga