ponedjeljak, 22. ožujka 2010.

Sjecam se...


Sjecam se kako je bilo ljepo zivjeti
pod ovim svodom nebeskim,
u usima imati harfu morskih sirena
za sve druge necujna...
za moju dusu opijajuca...

Sjeam se da zivot nije vrijeme koje protice
vec dah miline...ljubavi,
kada jednom to udahnes
zelis to u dusi zadrzati dok ne umres,
da mirises...
da dises...
da se smijes...

Sjecam se kako sam imao vinograd mali
i neku kucicu daleko na jednoj osami,
na svakoj lozi grozdovi crveni
i ja ih punim rukama svojoj seljancici nosim,
a ona ne mari za plodove,
ne mari za darove,
ona gleda moje ruke
njezno ih miluje,
i samo jedno ponavlja
volim te...volim te...volim te...

Sjecam se da sam bio Ziv
prije nego sto sam Umro...
mozda zalud se sjecam
kako je bilo divno zivjeti...

1 komentar:

  1. Krenuo si nas unistiti sa pesmama,ajde bre unisti!!!Place mi se na tu tvoju ljubav,i nista u njoj ne razumem???

    OdgovoriIzbriši

Pretraga