srijeda, 17. ožujka 2010.

Ispjevao sam ti pjesmu...

Ispjevao sam ti ljubavi pjesmu
najljepsu od svih,
mozda je neces cuti,
mozda niti osjetiti,
mozda neces uz nju zaplakati...
ali...
ispjevao sam ti pjesmu moja ljubavi...

Napisao sam ti stih o sreci
lagan kao leptirov proljetni let,
sretan kao moja dusa dok te sanja...
napisah satkanu zelju iz ociju,
kako bi bilo divno
moju ruku sa tvojom spojiti
i samo se drzati...
drhtati...
plakati...
napisah ti stih milo moje...

Sagradih pjesmom tom
jednu brvnaru malu,
u njoj tvoju sjenu zanosnu
kako mi pleses
dok rukicama neki kolac peces,
a pogled tvoj toliko zanosan
srecu ti citam u ocima,
i oko nas nasa sloboda
usamljeni u ljubavi bez igdje ikoga...
ja...i ti...sami...Vilo moja...

1 komentar:

  1. Mmmmmmmm , dok rukicama neki kolac pece... sigurno su bile hurmasice...:)))

    OdgovoriIzbriši

Pretraga