utorak, 16. ožujka 2010.

Rodjendan...




Tihi dom,
treptaj svijeca,
lagano otvaram vrata svoga raja...

Negdje po zidovima plesu plamicci
vazduh odise lavandom svjezine,
sve je tako tiho,
a toliko puno,
toplina,
dolazim nekome
ko sa smijeskom me ocekuje
nakon danasnjice,
nakon bitke ohole...

Hodnik bosim nogama hodim,
trazim da poljubim
usne koje zelim,
otvaram jedna pa druga,treca
svaka vrata opet su prazna,
pomislim mozda se skrila
iza kreveta meka,
onako na podu lezi nepomicna
i ceka...
ali avaj...
nigdje ne nadjoh nikoga
opet moja zelja luda
igra se mojim mislima...

Da ipak ce biti
ove svijece upalih sam za sebe
u zelji da me netko pronadje,
ove hodnike ispunih mirisom
u potrazi za njenom bujnom kosom,
i tortu izvadih tek kupljenu
na stol stavih
onako sam za sebe...
popalih svijece
i rekoh sebi
sretan ti rodjendan Andjelu...

Broj komentara: 7:

  1. nisi sam sretan rodjendan andjelu

    OdgovoriIzbriši
  2. Srecan rodjendan Andjeo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Da ti se ostvare sve zelje , sljedeci rodjendan da docekas sa svojom Vilom u svojoj Kolibi...
    od srca ti zeli...... ma znas ti tko ti to zeli.


    Sretan ti rodjendan moj Andjelu ! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Puno srece,ljubavi,zdravlja i da pronadjes svoju Vilu od srca ti zelim!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. pa ti zelis sam da budes pa tako sam i slavi svoj rodjendan ti i tvoja bol....nimalo mi te nije zao ..

    OdgovoriIzbriši
  6. PRVO ON NIKAD NIJE SAM
    DRUGO UVIJEK JE U NECIJEM SRCU I OSTACE ZA SVA VREMENA TU
    TRECE NIKO TE NIJE PITAO JELI TI ZAO ILI NIJE NEGO NAUCI IZ OVOGA SVEGA I NJEGOVIH PJESAMA STA JE LJUBAV KAKO SE VOLI STA JE BOL PATNJA SUZE JER TO SVE SRCE ISKAZUJE NE LUPETAJ SA KOMENTARIMA

    OdgovoriIzbriši

Pretraga