utorak, 9. ožujka 2010.

Ceznja...

Ko sam bio ja?
Dali sam bio nekada,
ono sto sam sada?
Vjerujem da sam samo jos jedan sanjar
koji pod ovom nebeskom kapom hodi...

Pogled upucen ka gustoj magli,
i zivot zivis uzgred,
tek sto zivjeti morah
sa tugom u ocima,
tu medju ostalim licima,
uz ostali svijet...

A tebe sam jedinu zelio ljubiti
srcem svojim cijelim,
jer mnogo puta ja ljubih po navici
i bojah se bilo kome reci
zasto su mi tuzne oci
za cim to moja dusa zudi...
bojah se bilo kome to odati,
samo tebi sam to otkrio
i pustio drhtavo srce malo
jedino tebe ono se nije bojalo...

Njezne rijeci ja sacuvah
ruke vec dugo ne pruzah nikome,
ceznja me uzela pod svoje
u njoj topla postelja bijela
i tvoje uho,
na njemu usne moje
sapucu najnjeznije rijeci
koje su sacuvane samo za tebe...

Draga moja,
mila moja,
sa tobom zauvijek...
i dusa prepuna naseg svijeta,
u ocima suza srece bista...
ceznja me uzela pod svoje
vec nekoliko godina ima...




1 komentar:

Pretraga