petak, 5. veljače 2010.

A moja je bila takva

Gledah divan par
tako stari vec a jos se vole,
imaju oko sedamdeset bar
a i dalje ko klinci za ruke se drze...

Usput prododjoh pored klupe parka
na njoj sjedi on a ona mu u krilu
rekao bih djeca srednjoskolska,
neprijmecuju nikoga dok jedno drugo miluju...

A onda kolica i jedna bebica mala
neplace samo rukicama mase
on ta kolica lagano gura
dok ona ga drzi ispod lakta sa osmijehom setase...

Gle i taj pas na uzici svoju setnju zaboravi
zastade pored neke male pudlice,
nekim svojim njuhom jedno drugo su prepoznali
slozise se i vlasnici on i ona
ovo nece proci bez kavice
pomislih eto i oni su se zavoljeli...

Svi su izgleda nekoga nasli
a ja jos uvijek lutam nekim svojim drumovima
bjezim da me nebi pronasli
dodje vrijeme kada je kraj avanturama...

Moje je izgleda doslo
srce se zakljucalo
zivim u nekim svojim snovima
usamljen setam po planinama
i traje to vec godinama
jer samo jednom pomislis ljubav je vjecna
a moja je bila takva...

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga