subota, 16. siječnja 2010.

Pozelim...

Pozelim tvoja sijenka postati
koja svaku tvoju stopu prati,
cvoku pa samar lupiti
svakom ko zeli se tebi pribliziti,
pozelim u sobu te zakljucati
niti na posao da nemozes ici,
gume od auta probusiti
na stiklama i cizmama diverziju izvrsiti,
ma niti bosim nogama da nemozes hoditi
jednostavno i vrlo prosto
da se moras vratiti i u postelji toploj
sa mnom vjecnost ostati...

Da volio bih...
da zelio bih...i pozelio
ali ipak ce biti da sam pogrijesio
ja sam taj koji je zakljucan ostao
negdje u ostavi nekoj
pa ljubavi cak ni ventilator
upalila nisi da bih ti mogao disati...
sta ce od mene ostati,
kada se vratis i pozelis me poljubiti,
pazi se !!! mogao bih kao bjesan pas
na tebe skociti,
za obraz malo te ugristi da pomodri,
nemislis valjda takva sutra na posao otici...
daaaa ipak ces morati ostati,
sudjeno ti uz mene ovakvog nikakvog stariti...

2 komentara:

  1. hahahahha jadna ona hahhahahahahahah

    OdgovoriIzbriši
  2. ali sugurno ce da pretrpi sve zato sto te voli..pa ia sa plavim ugrizenim obrazom

    OdgovoriIzbriši

Pretraga