ponedjeljak, 25. siječnja 2010.

............

VECERAS NEMOGU PISATI STIH,RIJECI SU STALE U GRLU...MOGU SAMO ISPISATI DVIJE PJESME KOJE SU VEC OD NEKOGA ISPJEVANE...


Miligram feat. Kaliopi - Nevinost
=======================

Zauvek pamtim taj dan
kada si usao u stan,
kada su se vrata odskrinula,
a srce prosulo na pod...

Tu sam disala s njim
sta god da izmislim,
nebi bilo uredu
da lazima u tvom srcu prazninu popunim...

EVO PONOVO USPELA SAM
DA LJUBAV RAZOCARAM,
DA TE IZGUBIM ZAUVEK
I OD SEBE OTERAM,
ZELIM TO
ZELIM DA ZABORAVIS ZLO,
ZELIM DA NESTANEM
KAO I TAJ DAN,
ZGRESILA SAM
SRUSILA SVAKI SAM MOST
AL' NE ZABORAVI
DA SAMO TVOJA JE
MOJA NEVINOST...

Nisam zaplakala,
nisam zadrhtala,
za sve pogresne stvari
sam oduvek lazne hrabrosti imala,
a ti bio si blag
kao nikada drag,
ja sam znala da to znaci to
da mi nikada neces preci prag...

Hajde oprosti mi neka me pojede sram
neka se iskupim sad kako umem i znam
i neka me niko vise ne zavoli
kada moja ljubav boli...



Zeljko Joksimovic - Zaboravljas
=======================


Nocas bez glasa ti na mojim vratima,
ne licu ti kisa znam da lije satima,
i neka lije...
bar suze krije,
ja ne bih hteo
takvu da te zateknem...
i trazim reci
bar to nek spreci
da mi tisina vrati dane protekle...

Mirise ti kosa jos taj miris osecam
ne nemozes uci ja nezivim vise sam,
DA ON TE VOLI ZNAJ JOS ME BOLI
POSLEDNJI ZAGRLJAJ KAD SI OTISLA...

ZABORAVLJAS STA SMO JEDNO DAVNO REKLI,
KAD OSTAVLJAS,OSTAVLJAS SVE STO SMO STEKLI,
SACUVAJ BAR ONAJ PONOS U TVOM GLASU
KOJI SAM VOLEO...
ZABORAVLJAS U STA SAM TE NEKAD KLEO
KAD OSTAVLJAS,OSTAVLJAJ ZA ZIVOT CEO
SACUVAJ BAR ONAJ PONOS U TVOM GLASU
KOJI SAM VOLEO...

Mirise ti kosa jos taj miris osecam
ne nemozes uci ja ne zivim vise sam
DA ON TE VOLI ZNAJ JOS ME BOLI
POSLEDNJI ZAGRLJAJ KAD SI OTISLA...

1 komentar:

  1. Nakon što sam proveo sate pretražujući internet o tome kako vratiti svog ljubavnika, bilo mi je drago što sam kontaktirao DR.AGBAZARU. Bez gubljenja puno vremena želio bih napisati pojedinosti o HRAMU DR.AGBAZARA čiji su detalji učinili veliku uslugu mnogim ljudima, putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com )

    OdgovoriIzbriši

Pretraga