ponedjeljak, 3. kolovoza 2009.

Uspavano srce...


Srce sam uspavao
u izgubljenim davninama,
medju rusevinama
starih gradova slatko spava,
sanja predivne sne,
tvoje ruke,
tvoje oci,
sanja i miruje
cekajuci na tebe...

Oci sam sklopio
i put neba poletio,
nezele se otvoriti
progledati,
uzivaju sklopljene
u idili pored kamina,
zamisljaju tvoje tople ruke
kako moje kose mrse,
nezele se otvarati
kada sanjaju svijet
u kojem si ti...

Ruzu rosnu sam sacuvao
u ruci mi jos stoji
za tebe je milujem,
tebi je zelim dati,
hoces li je uzeti
mila moja,
nudim ti je
za vjecnost cijelu...

4 komentara:

  1. Samo da znaš...
    Večeras,ljubavi moja
    trebam osmijeh tvoj
    toplinu očiju crnih
    dodir blagih ruku
    i nježan zagrljaj sigurnosti
    Večeras zatrebah
    nježan šapat
    Volim te
    još od prvog dana
    večeras bi
    voljela čuti..../odgovorio si i više nego zaželjeh u ovim stihovima napisanim prije tvojih .:-) merci

    OdgovoriIzbriši
  2. Tek sam danas vidjela komentar od sinoć,pjesma me tvoja ponijela,na pol dana bilo je lijepo s osmjehom hoditi i sanjati.Hvala za te sate!
    ****
    I ja sam jednom
    davno sad je tome
    sanjala o cvijetu
    mirisne ljepote
    No život svoje sije
    izmješano zrnje
    osta san u srcu
    a noge izrani trnje
    A danas kad sjećanje
    izroni moje snove
    stvarnosti je teško vraćanje
    tek strah od rane nove
    Kad umor oči sklopi
    otplavit će i sve snove
    do jutra tek svjetlo svijeće
    i dan za neke ljude nove.

    ****
    Pomislim ponekad
    zanese me želja
    da na putu negdje
    i za mene radost postoji.
    Zadrhtim u hodu
    s upitom ka Tebi.
    Jel to volja Tvoja Oče
    a Ti,tješiš me
    da uvijek Si uz mene
    i onda...
    kad istina gorka
    mjesto radosti
    kroz kušnju
    pokloni patnju.
    I opet si Oče tu
    mirom svojim tješiš
    zvucima rajskim
    dušu mi puniš
    O Oče...
    kako malena sam
    plaha,krhka i nesigurna
    a čeznutljiva i znatiželjna
    na koračanju zemaljskom.
    Kroz sve to,srce
    uvijek istom željom
    kuca...
    Nedopusti da klonem
    a ne ustanem
    da posrnem
    a ne uspravim se
    Ne dopusti
    da ikad,ikad
    duša se moja
    odijeli od Tebe.

    Toliko ,anđele,za tebe od mene i neću tražiti više odraz svoj u tvojim dubinama,hvala na strpljivosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prijatno je citati tvoje stihove,mnogo toga se iz njih odmah uoci,ali sve sto se vidi cuvam za sebe...I naprotiv,predivna je spoznaja da imaju duse poput moje,koje ceznu za svojim kutom tisine i jos uvijek vjeruju u ljubav koja ceka samo nikada neznamo kada ce i na koja vrata zakucati i dali smo spremni za nju...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tko u ljubav vjeruje,zna što je uistinu ljubav ,znači zna i voljeti i uvijek spremno i nebitno mu je kad i na koja vrata.To je "anđele" čista logika.+jedan ispravak -prijatno na hrv. znači -dobar tek/tako ta riječ neide uz čitanje stihova.

    OdgovoriIzbriši

Pretraga