srijeda, 22. srpnja 2009.

Oce moj...

Jos nisam zaboravio tvoj cedan pogled
tvoje grube ruke koje su bile njezne
kad bi dodirnule
moje obraze
i kose crne...

Nemam te,
a pamtim te,
oce moj...

Dozivam te noci ove
da umiris svog Andjela
i obrises mu ove suze sa lica
uvijek si to znao
tebe sam samo imao
za prijatelja,
brata,
ti si bio i ostao
moje jedino skloniste
od nemirne bure,
znao si moje snove
citao moje srce,
tebi sam oce moj
bio i ostao sin tvoj...

Nemam te vec dugo
a dodjem ti cesto
na grob i kazem sve sto reci
nisam smio
dok sam te imao,
dali me cujes
dok ti rukama zemljicu
milujem,
suzama ruze nakvasujem,
osjetis li svog Andjela
i njegov korak
dok dolazi
u tvoj mirni kutak...

Vracam tvoje rijeci
dok ti na klupi sjedim
usamljen ti dodjem
uvijek smo ja i ti
samo nase price imali
jedan drugog razumjeli
i kada bi cutali...

Volio sam te oce moj
svim ovim srcem malim
volio kada me jutrom budis
i kazes ajde Andjelu
idemo zoru cekati
gore u planini,
sretan sam skako iz kreveta
i krao se od majke i brata
samo da me uzmes za rukicu
i povedes u tu moju goru...

Nemam te oce,
i malo se zivota bojim
ruke mi drhte,
jos i danas pamtim rijeci
koje trepere
sine jaci si od stijene
i u tebi stanuju sve
daleke zore
koje obicni ljudi
ne svate
i da milijun godina zive...

Pamtim moj oce,
pamtim sve rijeci tvoje
a sada te nemam,
nemam ni Vile,
nemam nikoga,
tvoja stijena oce moj
polako se rusi,
tvoj Andjeo
sa samocom zivi
a tako cesto si znao reci
sine voli
i kada volis
voli srcem cijelim
i nikada ne zali
sto to cinis...




Broj komentara: 6:

  1. Ovo je prebolno i komentirati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Andjeleee...
    Ljudi uvijek odu kad se najmanje tome nadamo. Kad najmanje to očekujemo. Sve bude savršeno, divno i krasno i onda odjednom, kao grom iz vedra neba, odu, nestanu kao kad kap vode padne na uzavreli beton. Kažu ljudi da oni koji odu iz vašeg života nisu ni trebali dospjeti u vašu budućnost. A je li to sigurno tako? Zašto su onda uopće ulazili u naš život kad će jednog dana ionako izići iz njega? Kad bi barem sve bilo tako lako. Oprostiti i zaboraviti.

    Ali teško je. Ponekad i preteško. Ma i ja se ponekada pitam zasto je to tako... No odgovora nema. Tu je uvijek ono moje 'ne znam'. A teško je, preteško je pustiti nekog da samo tako odšeta iz našeg života, pogotovo ako je taj netko jednom bio dio našeg života, dio našeg srca. I jednog dana, shvatit ćemo da oni samo koračaju van našeg života, ali zauvijek ostaju u našem srcu i od tamo nikad izaći neće.

    Ljudi dolaze i odlaze. Neki se zadrže dugo u našem životu i onda nestanu, daleko od naših očiju. A zašto odlaze? Možda su otišli da nastave dalje. U životu ima previše 'možda' i 'vjerojatno'. Isto tako i prijatelji dođu i odu, ljubavi dođu i odu,Vila dodu i odu.. Tako je to kad se živi. Bili su veliki dijelovi našeg života, bili su važne osobe, netko bez koga nismo mogli živjeti, ali mi ih ne možemo spriječiti da odu. Je li to naša krivica što oni odlaze, pitamo se često. Ali kad pogledamo s pozitivne strane: Možda se vrate kad shvate što su zapravo ostavili iza sebe.
    Opet ću to reći - preostaje nam samo čekanje.


    Znas..neke stavru tako moraju biti....
    Ali ni godine koje su prošle ni život koji teče
    ljubav i sjećanje na njega ti niko nikada izbrisati neće.Andjele ti s ljubavlju i tugom
    čuvas uspomenu na njega ,oca voljenoga
    I kada tiho posjećujes tihi dom njegov...on ti kaze Hvala sine moj.

    OdgovoriIzbriši
  3. I bez obzira na svu bol i sve rane, čovjek nije pao dok god je u stanju da se digne, dok ima još jednu šansu... Čovjek znači ne može pasti na dno sve dok ne umre. Niti ga itko može pobijediti dok ne prestane sa svim pokušajima. Zato ćemo i dalje živjeti s nadom da će se oni koji su otišli vratiti natrag i tako nam namjestiti predivan osmijeh na lice.
    Ponekad. Naš život je kratak, ali je dovoljno dug da donesemo neke odluke, da slijedimo svoje snove i jednostavno pratimo svoje srce i svoje osjećaje. Kako uvijek ono što volimo, do čega nam je stalo nestane? Nestane kao slova na papiru jer se tinta prolila po njima. Slova su nestala, ali ipak, znamo da su tu negdje, ispod prolivene tinte.

    OdgovoriIzbriši
  4. PRVI PUT SAM OVDJE,I OSTALA SAM BEZ RIJECI ANDJELE.OD DANAS TVOJA STRANICA JE POHRANJENA KAO PRVA KOJU CITAM KADA DOLAZIM NA INTERNET.TREBAT CE MI DANI DOK NE ISCITAM SVE OVE DIVNE PJESME,ALI SAM TU DA UZIVAM U TVOJIM DJELIMA.

    OdgovoriIzbriši
  5. svi gubimo andjele ali isto tako zivot se nastavi i vila se pronadje kada se najmanje nadas

    OdgovoriIzbriši
  6. Andjele,lipo ispisano,prvi put san ovdi,ajmeeeee ma ko si ti Andjele??Kak samo tolika tuga u tebi,moj Andjele lipi,nek te Gospa malo povede do tvoje Vile.Neznan pozdrav ti saljem puten naseg mora iz vrelog Sibenika.

    OdgovoriIzbriši

Pretraga