četvrtak, 23. srpnja 2009.

Jedino moje...


Oprosti mi,
ako sam volio previse,
zaboravi,
ako mozes moje snove,
precuti,
nase sastanke i rastanke,
spali,
sve moje slike
i stihove za tebe pisane...

Porusi,
nasu daleku kolibu malu,
pokosi,
travke tek nikle,
vucjaka,
pusti sa lanca vukovima,
srce moje jedina,
pusti neka luta
usamljeno kada ga Vila
njegova nije voljela...

Nisam ti bio dovoljan
da budem jedini
za kim ces plakati i patiti,
niti naivan nisam bio
ali sam vjerovao
da postoji ljubav i zena
koja je vrijedna moga umiranja...

Sada odvec duboko si ranila
ovo malo srce moje
koje je izgaralo u zelji
da ima samo oci tvoje,
porusila si mila moja
i izdala
snove moje,
koje sam zelio
i sa kosama sijedim
da sanjam uz tebe,
jedino moje...

Broj komentara: 8:

  1. Zanijemih. Poželih. Rukama obujmih čašu vina..baciti je,razbiti je...
    Neka mi riječ zanijemi ako usta osude...
    Zanijemih... jedan jedini put, kad me neki čovjek upita: "Tko si ti?"
    Zanijemim,nemam odgovora ni za sto itd,i ...
    ... zanijemim od straha bojeći se da mi se glas neće slomiti. ...milo moje...ti si izabrao nas dvoje....jedino moje...ti si htjeo djeliti nas dvoje...Kad rijeci zanijeme reci cu zbogom,ali do tada ne! .... ..drhtat cu citavog zivota kada cujem tvoje ime,kada te vidim i osjetim! ...
    ....eto ipak neka bude komentar....a bez rijeci sam ipak ostala...

    OdgovoriIzbriši
  2. Suosjećati s tobom anđele a Vilinu riječ ne čuti,bilo bi pristrano, pa kažem :jadne li Vile prozvana,optužena i osuđena a da svoju verziju nema priliku na tezulju ovakve Vage života staviti.Što vrijeme teče sve mi se više čini da pravedna je na zidu srama optužena a po definiciji pravednika ,ona ni tad neće svoj krik bola u mase pustiti nit će ikog za svoje patnje optužiti,dapače,zbog čistoće i svetosti ljubavi spremna je nepravednu osudu nositi,s njom živjeti,trpjeti pa ako bude usud i umrijeti.Anđele,ako u ovoj mojoj slici ima elemenata realnosti,reci mi samo,hoćeš li ijednu suzu, zbog svojih zabluda o Vili,ispustiti ili ćeš ,ponesen samo sobom,umjesto bijele ruže na njen humak kamen spustiti. P.S.Zbog istine ,uvijek je dobro,cijenjeni posjetitelji ,i drugu stranu medalje barem pretpostaviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. ???
    gukni golube
    gukni andjele
    na ovo sto ti govore

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedino moje dodi i zapleti prste u kose moje...

    OdgovoriIzbriši
  5. ????Zlatokosa(hahahahahahaha-hm),a jesi se scimo(bit će od sunca prejakog), a lipo upozoravaju da je najbolje van izić tek navečer.:-):-) /Jedino moje dođi i zapleti prste u kose moje/ Anđele(zlatokosa) morat ćeš prvi Vili, sa zida gdje ju postavi, sama se neusudi više ni pomaknuti a kamoli k tebi krenuti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljepsa dusa,dublje jeca...tvoje dubine su nepremostive,a ljubav...previse ocekujes od nje,kao i ja,nazalost...veliki pozdrav ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mara da li si primjetila da previse pises kad citam tvoje komentare zamaraju me tako da vise i ne citam jer ne izvucem nista pametno iz toga i ne pisi o VILI JER NEMAS POJMA Hvala sto si procitala komentar hehe

    OdgovoriIzbriši

Pretraga