utorak, 7. srpnja 2009.

Ako jednom odem...


Ako jednom odem
ne krivi me
ne oplakuj me
samo sklopi okice
i pomoli se...

Ako jednom nestanem
da te volim prestanem
ne sudi mi
i ne proklinji
srce se umorilo moleci
za mrvu tvoje ljubavi...

Ubila si me
moje jedino
porusila sve
od vatre
osta samo pepeo...

Ne krivi me
nemoj molim te
tvoja zima je
pokosila moje proljece
sad su samo
suze na licu ostale...

Broj komentara: 5:

  1. Baš kad pomisliš da me znaš
    i da ćeš predvidjeti moj slijedeći korak,
    ja napravim neočekivano..
    I znam da te zbunim totalno...zato ne idi...ako voliš- voli i sa manama..i ljubomorom...ne krivi me..ne oplakuj me..ne sudi mi...ako griješim...i moja zima nikada nece pokositi tvoje proljece...jer u proljese smo zazivili...u proljece se upoznali...postali...
    A ako ti se srce umorilo moleci
    za mrvu ljubavi...ee paa...za ljubav se ne moli..to ond nije ljubav!

    Ehh...Zar stvarno misliš da me tako lako upoznati
    Ja sam kao voda koju uzmeš u dlan
    i kad već misliš da je tvoja ona ti polako iscuri
    između prstiju i tek ostavi mokri trag.Ma zar misliš da je tako lako otvoriti srce
    i misli ti pružiti na krilima stihova...a,ako i odeš neki slucajem...

    ako odeš i sama ja ostanem
    kako vjetru zaborava otet’ dodire
    kao lopovi nestaju tragovi
    kako otet’ zaboravu zrno ljubavi...aaaa??
    ma ako odeš dušo ti, ako odeš moja ljubavi
    zar ce tvoji poljupci u mom sjecanju uvenuti?


    Ma vraze ...ako i jednom odeš daleko. i moje ruke ostaviš prazne..sjetime se barem...

    Ako jednom ipak odeš..naša će ljubav prestati. Ako odeš ti, kome ću pjesme pjevati.
    Ako odeš ti,ja neću pisati o svojim snovima,prestacu sanjati,neću pisati ...neću ni disati...ako " odeš ti ".

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjeruj da ljubav ne umire. Kad najdraži odlaze. Nema te sile ni sudbine pa i da odeš...
    Samo ovo znaj....
    "Ljubav je tako kratka,a zaborav tako beskrajan"
    I ako odes Ti...ljubav ne umire...ona samo umire jer joj ne znamo obnoviti izvor. Umire od sljepoće, pogrešaka, izdaje. Umire od bolesti i rana; umire zbog dosade, gubitka svježine i sjaja."

    OdgovoriIzbriši
  3. RADO BIH TI NAPISALA STIH-TOPAL,NJEŽAN, IZ DUBINE SRCA,NAJLJEPŠI OD SVIH.-DA TI TAMU PRETVORI U SVJETLO I DA SHVATIŠ ,SRCE JEDNO JOŠ ZA TEBE KUCA.-STREPNJA DRAGI PROLAZI KROZ VENE,ZBOG VRIMENA PREDUGE "TIŠINE",MOG ŽIVLJENJA PRETEŠKO JE BREME,STRAH ME DRAGI POVRIJEDIT ĆEŠ MENE.-KLONEM LI TAD,TUĐE NEĆU PRIHVATITI RUKE,STRAH ME DRAGI TE MOGUĆE I BOLI I MUKE. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. hmmm...Andjele..hmmmmm i ja bih ti rado napisala stih jos njezniji od njih...od ovih svih...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga