srijeda, 8. srpnja 2009.

Zelim te...

Zelio bih da me poljubis
prste u kosu uvuces
tvoj topli dah
osjetiti na vratu
zelio bih nemire da mi smiris
moju dusu suzom pomilujes...

Smijem li zelju naglas reci
dok te tu pored mene nema
smijem li zeljeti i cutati
dok u meni bura se sprema...

Zelio bih te voljeti
pored tebe bezbrizno zaspati
a mozda me vise ti nevolis
mozda niti ove rijeci
ti neces cuti
ali ipak zelim ih reci
vjetru
neznancu,
prosjaku,
bilo kome mozda ce oni razumjeti
mozda ce vidjeti
u oku suzu vrelu
a na usnama glad
prema tvom tijelu...

Zelim te,
a nemam te,
dali je grijeh zeljeti
nesto sto
mozda vise ne pripada tebi
ili je zelja
i u tebi tolika
da osjecas kako ti drhti ruka
dok citas ova slova
suzama nakvasena...

3 komentara:

  1. Zadrhta cim procita sam naslov...zelim te...
    Samo jecec nocas zna koliko te zelim...koliko sam zeljna tvoje paznje,tvog dodira,srasti...
    kolio zelim taj osjecaj pripadnosti ahhhhhhhh kad bi znao sve bi dao.
    A te rijeci samo rijeci daj vjetru
    neznancu,
    prosjaku,
    bilo kome ....
    a meni daj to sto zelis i sto zelim....
    Samo mjesec zna koliko te zelim u tisini...

    OdgovoriIzbriši
  2. nemogu andjele pisati ko mnoge ali mogu ti reci da bi voljela te usreciti

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmmm...bez komentara

    OdgovoriIzbriši

Pretraga