subota, 3. kolovoza 2013.

Voljeti u dvoje...



Ja ti nisam prvi
i zar je bitno koliko si ih imala do sada,
zar bi trebalo da pitam,
u tvojim ocima vidim zar koji umire
jos malo ti ostaje od zivota
zar treba da pitam
zelis li ostati...


Znam ti ces me voljeti
a kada se to desi ja cu biti vec star,
imat cu sijede,
oci umorne
ali srce ce jos uvijek biti mlado
ljubavi se nadalo 
ljubav ne docekalo
kao stara djevojka
kao nevina starica biti ce,
a tebe necu docekati....


Znas bilo bi divno te poljubiti,
uz tebe docekati pahulju bijelu,\
znas...
ja bih te znao voljeti
samo kada bi smjela...





Broj komentara: 5:

  1. Već duže pratim što ti pišeš, ljubitelj sam tvog stila. Lijepa pjesma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Trebali smo brojati tragove u snijegu,doticala bih te kao leptir krilima,da se ne slomis pod teretom moje ljubavi.A slomila te mecava zivota...Dala sam ime bijelim snijegovima...
    Ime nade,ime gubitka i ime straha.

    OdgovoriIzbriši

Pretraga