ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

U venama mojim


Gledam te kako protices kroz mene
ustrucavam se disati 
kako ne bih poremetio nocnu idilu
sa zebnjom uzdahnem bojec se da ne odes,
jer savrseno mi pristajes...

Dok teces nocu prisjetim se dana
u kojem si bila uz mene,
uostalom to nije nista cudno
kada si svaki dan uz mene...a nema te...
i tako tuzno izgleda
imati tebe kao ljubav
a nemati kao zenu...

Ova ljubav...pozuda...strast...suza,
nikada nece prestati,
u meni zivis i jedino zbog toga jos ziv jesam...

I onog dana kada umrem
vjerujem kako ces osjetiti 
u dubini duse da ostajes bez necega,
ali nemoj plakati draga
sto te nema vise ko voljeti...

Sjeti se ljubavi moje
osmijehni se pa reci
"kako je samo taj covjek me mogao toliko voljeti",
i tek tada pusti suzu, 
zazali,
sto nam nisi dala da se volimo...

Broj komentara: 13:

  1. ti andjelu,ti demonu srece,ti ubico osmeha,ti covece bez mrve saosecanja,sve to si ti.pises reci zbog kojih samo suze teku,zar moze musko biti takva zena? volela bi te upoznati samo iz jednog razloga,da ti razvezem samarcinu zbog svih suza koje sam ovdje ostavila,a posle te zagrlim.pisi andjelu nema veze sto placem i zbog ovih suza te proklinjem,dabogda te voda odnela dragoj koja te zasluzila.

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe dabogda te voda odnela i meni donela

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je jedna od najljepših pjesmi ikad

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikom na svijetu nije bilo lakše reći volim te...

    OdgovoriIzbriši
  5. anonimno...kojom ti vodom plovis?
    Bosancice...zahvaljujem na lijepim rijecima
    Ruzice...krupne su to rijeci

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja hodam, ne plovim. Nema ma čemu. Istina je jedna.

    OdgovoriIzbriši
  7. pa nebih bas rekao Ruzice da su sve tvoji komentari,u svakom slucaju zahvaljujem.
    August je mjesec srcu drag kao niti jedan,sada je tako pust...

    OdgovoriIzbriši
  8. Eto vidiš i ti se možeš prevariti. Zar ne? Moj komentar je pod mojim imenom. Uvijek misli da se svijet oko nje vrti. Toliko je zaljubljena u Andjela da više nema blage veze o stvarnosti. Vjeruje da su sve pjesme njene. Pomalo naivno i glubo. Od ovih pjesmi što si napisao. Pozdrav Ružci.

    OdgovoriIzbriši
  9. A što ti mene nasmijavaš. Bosančice. Bolje šuti kada nemaš pojma o ničemu. Andjeo je svoj. I ja volim način na koji piše. To je sve.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti znaš da su tvoje pjesma hrana za moju tužnu dušu. Hvala Tebi.

    OdgovoriIzbriši

Pretraga