srijeda, 12. svibnja 2010.

Obican sam...



Ne ja nisam kao netko drugi
necu to nikada ni biti,
jednostavan,
i nisam slican,
obican sam...a to boli...

Imam oko 350 kila,
glava mi celava,
rastiman sam kao gitara,
i uzgred imam 88 godina,
ipak sve u svemu za otpada sam
za nekog starog gvozdja,
obican sam...a to boli...

I ne ja ti neznam musko biti,
a ipak nikoga se ne bojim,
i ja te neznam zavesti,
ja bih da me volis
da obican sam...a tako ne obican...
i znam da to boli...
mozes li me promijeniti?

Ako Ti kazem volim te
ako ti kazem zelim te,
ako ti kazem ostajem,
mozes li reci "idi"...
na tu rijec ja cu otici...
dali ces plakati?
dali cu plakati?
to znamo samo ja i Ti...
obican sam...vjeruj to boli,
kada se gleda u oci
i kaze
"ljubavi...ovo srce te voli"...





Broj komentara: 12:

  1. ma da obican si..ni slican ovome sto opisa
    poseban si
    neko si ti
    nesto posebno
    lijepo
    jedinstveno
    za mene
    najljepse stvorenje
    volim te T...

    OdgovoriIzbriši
  2. koliko me volis?
    dali onoliko koliko i ja tebe?
    volisli me vise od sebe...
    T...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ehhh... kako je lijepo vidjeti kada se neko voli... Da ti pise toliko stihova i jos ti kaze da te voli...pa zar ima nesto ljepse..?
    Neko to ima a nezna cijeniti...ili kako stari kazu; Bog ti dao djavo ti neda..

    OdgovoriIzbriši
  4. VELIKA GRESKA TO NISAM JA NAPISALA TAKO MOJE RIJECI NE IDU DA SI POVJEROVAO DA SAM JA PRVA GRESKA SU MALA SLOVA ALI MOZDA SI POVJEROVAO TIM LAZNIM RIJECIMA I TOM OSOBOM KOJA SE PREDTAVLJA UMJESTO MENE BUDI SRETAN.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zbogom...zelio sam samo da volim...Vilu...

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemoj Andjele ici,nemoj predivno pises.Osjecam da je ovo zbilja oprostaj,zato se po prvi put javljam a od pocetka sam tu.Nemoj Andjele ici!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zar stvarno ides Andjeo?Od ljubavi se ne bezi!

    OdgovoriIzbriši
  8. Bez obzira na sve,nije lepo ostaviti nas koji te citamo zbog predivnih pesama!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nemoj bjezati Andjele od onoga za sto imas dara!Divno pises i steta bi bilo da prestanes,ali svi pjesnici imaju svoje mracne hodnike iz kojih crpe sve te rijeci za nas obicne citatelje,dali si ti jedan od njih?Dali ces i ti krenuti putem tame,ostati ne dorecen,nesretan,usamljen i nikome jasan?Ugodno je Andjele tebe citati,ali izgleda ljubav te slomila i sa njom zelis pokopati i svoj dar od Boga dat!Razmisli,ovdje su mnogi koji se nalaze u tvojim rijecima,ides ravno u srce,i nije vazno kome su pjesme namjenjene svako ih na svoj nacin dozivi.Ja sam jedna od njih,kroz tvoju pjesmu vracam neku svoju ljubav izgubljenu.Ja sam bila kriva,ja sam nasu ljubav unistila,ja sam ga zauvijek izgubila i kasno sam shvatila da bez njega ja vise nisam ja!Plakala sam dva dana uz tvoju pjesmu "U Tebi me ima",neznam koliko sam puta je procitala.Vidis ja sam u tvojim pjesmama nasla sebe i njega,jedino jos sto je ostalo od proslosti.Izgubila sam njega,nemoj Andjele jos da izgubim i ove tvoje divne pjesme koje me podsjecaju na moju ljubav zivota!
    Natasa!

    OdgovoriIzbriši
  10. Oprostite...ja se vise ne vracam...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga