srijeda, 12. svibnja 2010.

Kada bih imao...

Kada bih imao jednu kolibu malu,
i u njoj jedan tepih topli,
jedan kamin
i koju grancicu u njemu,
meni bi bilo dovoljno...

Nije vazno kako se zove grad i ulica,
ne marim dali je to uvala
ili planina,
jeli to na pocetku
ili kraju svijeta,
to nije bitno...osim samo jedno,
da je tu uz mene zena,
da si tu uz mene...
Ti voljena...

Da...
to bi mi bilo dosta
sve ostalo je nista,
sve ostalo neka drugi imaju,
neka uzivaju,
za mene neka ostave mrvicu malu,
kolibu...
tepih...
kamin...
biti ce dovoljno...
mozda i previse,
da biti ce da je previse,
ma neka sve nose,
ja zelim samo Tebe...

4 komentara:

  1. Noc,samo
    soba mrak i ja,nebo vodi ljubav sa oblacima,
    tako jako i tako dugo...na podu prazna flasa i
    prazna kutija cigareta,hipnotise me ova kisovita noc...
    i odjednom se u meni javlja stah,strah od samoce,
    stah od tebe,i veliki strah od same sebe....

    NISU MOJE RIJECI ALI MI SE SVIDJELO VIDIM SEBE TU

    OdgovoriIzbriši
  2. zamolila bi te da objavis ovaj komentar mozda bude i zadnji jeste da je licno ali moram pitati tina ocito je da volis andjela i on voli tebe zasto ga onda ne uzmes ili andjele zasto ne uzmes tinu i jos samo jedno ja bi bila presretna da mi neko napise jednu pjesmu do sada niko to nije uradio zeljela bi vidjeti kakav je to osjecaj mozes li andjele jednu napisati za mene nije vazno kakava je samo da osjetim kako to izgleda

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo Lejla objavljen je...zao mi je ali na licna pitanja ne zelim odgovarati...ipak to je samo moje...A sto se tice pjesme,vjerujem da ces pronaci nekoga ko ce ti napisati najljepsi stih,ja i da napisem stih za tebe nebi vrijedilo jer nije to taj osjecaj kao kada ti napise neko koga volis i ko te voli...ipak sve moje pjesme vec odavno su poklonjene nekome...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga