nedjelja, 30. svibnja 2010.

Cvijet moje duse...

Najljepsi cvijet iz vrta djavla
ukrao sam ja za nju,
bez stida,
bez srama,
zelio sam staviti ga u kosu njenu...

Znao sam i sta me ceka
koji crni plast mora pasti preko moga lica,
ali Djavle znaj da volim je,
mnogo jace je to od mene...

U paklu da me zarobis
lance da mi stavis
moju dusu ogolis,
na vjecnost usamljenog osudis,
znaj od svega jace su oci njene...

I evo Boze dodjoh na vrata tvoja
sa ruzom u njedrima,
iz vrta djavla ubrana,
imao je milosti i skinuo lance
sa ovih zednih usana...
dodjoh da prosim ruzom
tvog najljepseg Andjela...

Al' ti ne htjede pristanak dati
porusi moje kule i gradove,
rece moja kci nije za crne Andjele,
od neba i pakla prognane...

Od tada prodjose i godine
a ja lutam izgubljen izmedju dva svijeta,
trazeci put do njenih odaja,
kako sam ukrao ruzu od djavla
taku cu ukrasti Boze i nju
sa tvoga neba...
ne bojim se...
osudi me...
svakako zivot nije zivot
bez nje,
bez suze njene...


Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga