nedjelja, 30. svibnja 2010.

Budi tu...

Budi tu...
kada mi dodju dani zli,
kada u jutru vidim sivu maglu...

Budi tu...
kao zjenica u mome oku,
kao jedina svijetla zvijezda
na mome tamnom nebu...

Budi tu...
kao mirna luka,
kao mirisna postelja
koja me vjecno ceka...

Budi tu...
i nepitaj nista,
samo cuti...
voli me,
zagrli me,
suze sa lica mi obrisi
dok padaju od srece,
jer sve je lakse,
za sve imam snage
kada si Ti uz mene tu...

Budi tu...kao djetinjstvo proslo u zaboravu,
budi tu...kao jutro vedro u sadasnjem danu,
budi tu...kao jedina zena za buducnost cijelu...

Budi tu...
i nedaj da me odnesu cigani cergari,
nedaj da budem svaciji i niciji,
nedaj da Ti umrem bez ljubavi...
ne milovan,
ne ljubljen,
sam u svom svijetu zarobljen...

Budi tu...samo budi
i voli...mnogo me voli...
kao sto ovo srce moje
beskrajno voli srce Tvoje...

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga